0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی PBA فنون مذاکره و زبان بدنPBA Negotiation Techniques and Body Language E-learning

آموزش مجازی PBA فنون مذاکره و زبان بدنPBA Negotiation Techniques and Body Language E-learning

دوره آموزش مجازی PBA فنون مذاکره و زبان بدن همراه با امکان اخذ مدارک معتبر آغاز گردید

شناسه محصول: 66902 دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی PBA مدیریت مدرن در مطب با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
مطب پزشکان در برابر ارزیابی و سنجش هر بیمار قرار میگیرد. در دوره مدیریت مدرن در مطب به چگونگی زیبایی مطب و بررسی مطب می پردازیم.
ساختار ، رنگ ها، تجهیزات و جوی که در محیط ایجاد میکنند در مطب برای یک بیمار به اندازه ی نظم و ترتیب موجود، امنیت و فضای خوشایند، رفتار پسندیده ی کادر پذیرش و پزشک مهم است. اگر شما بتوانید جذابیت های لازم را در بدنه مطب خود ایجاد نمایید بیمار نسبت به شما خوشبین تر خواهد شد. در ابتدا این ظاهر مرکز شماست که میتواند باعث شود بیمار با یک روحیه ی خوب و مطمئن وارد مرکز شما شود و فرآیند درمان خودش را شروع کند. یا اینکه دلش بخواهد هرچه سریع تر از آنجا خارج شود و احساس نا امنی و بدی را تجربه کند. و با یک روحیه تضعیف شده وارد اتاق شما شود و شما را ارزیابی کند.
۱-ظاهر، شکل ساختاری و زیبایی مطب شما مهم است
ساختمان مناسب و ترجیحا مدرن که اصول اولیه ی معماری و طراحی داخلی در آن رعایت شده باشد اندازه ی مطب به حدی که فضا خالی نباشد و بیش از اندازه شلوغ نشود و آلودگی صوتی ایجاد نشود مفید است. استفاده از رنگ هایی که برای روحیه بیماران مناسب باشد ، حتی المکان تنظیم درجه هوای مطب و استفاده از تهویه مناسب میتواند به بیمار احساس خوبی بدهد حتی استفاده از گل ها میتواند باعث شود بیمار دلش بخواهد باز هم به آنجا بازگردد.

۲-مطب خود را بهداشتی و تمیز نگه دارید
تمیزی و بهداشت خصوصا در محیط های درمانی مهم است. اگر شما نظافت را در مرکز خود رعایت نکنید از یکی از اصول و قوانین رشته ی خود سرپیچی کرده اید این رفتار در تصمیم گیری بیمار شما بسیار موثر است وجود سرویس های بهداشتی در جای مناسب نزدیک به مطب ، نظافت و استفاده از خوشبو کننده های ملایم میتواند برای بیمار مناسب باشد.

۳-در مطب خود فضاهای مجزا داشته باشید
یکی از بدترین تجاربی که هر بیمار میتواند داشته باشد تجربه ی ملاقات گروهی با پزشک میتواند باشد. و اینکه بیمار برای تکمیل فرآیند درمانی خود مجبور شود دائما به مطب رفت و آمد داشته باشد. این مسئله بسیار مهم است که پزشک خدمات و امکانات خود را ارزیابی کند و با توجه به نیاز خود و بیماران به هر بخشی نیاز دارد یک فضا اختصاص دهد.

۴-امکانات و تجهیزات مطب خود را به روز نگه دارید
امکانات مدرن و تجهیزات به روز میتواند خدمات شمارا مدیریت کند و به بیماران این پیام را بدهد که قرار نیست وقت و هزینه اشان تلف شود ، استفاده از خدمات درمانی مدرن شمارا در تشخیص و درمان یاری میدهد و موجب آسایش بیماران خواهد شد .
سر فصل و مهارتهای PBA مدیریت مدرن در مطب
1. آشنایی با چیدمان مطب
2. روش های مدرن سازی مطب
3. اصول طراحی مدرن مطب پزشکی

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

300 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

50 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, TUV-DE, INT UNIONS, NOBEL C.U, OXFORD EDU, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی PBA فنون مذاکره و زبان بدنPBA Negotiation Techniques and Body Language E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *