0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > اخذ ایزو مدیریت سازمان آموزشی ISO 21001

اخذ ایزو مدیریت سازمان آموزشی ISO 21001

800,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

استاندارد 21001:2018 تازه ترین استاندارد در حوزه آموزش است که طبق ساختار جدید استانداردهای مدیریتی در سال ۲۰۱۸ توسط سازمان جهانی استانداردسازی (ISO)تدوین شده است. هدف این استاندارد کمک به مراکز آموزشی یا واحد آموزش سازمان ها به جهت بالابردن کیفیت خدمات آموزشی به فراگیران خود می باشد.

ایزو 21001 سال 2018 میلادی الزامات سیستم مدیریت برای سازمان های آموزشی (EOMS) را تعیین می کند، زمانی که چنین سازمانی نیاز به نشان دادن توانایی خود برای حمایت از توسعه و کسب صلاحیت آموزشی، تحقیقاتی و… را داشته باشد. همچنین هدفی برای ارتقای رضایت دانش پژوهان، کارکنان، و سایر ذینفعان از طریق استفاده بهینه از EOMS و فرآیندهای بهبود سیستم و اطمینان از انطباق با الزامات یادگیرندگان و سایر ذینفعان داشته باشد.

تمام الزامات ایزو 21001:2018 عمومی می باشند و برای هر سازمانی، صرف نظر از حوزه، اندازه و بزرگی و کوچکی ، در زمینه ی آموزش، تدریس، یادگیری، تحقیق، پژوهش کاربرد دارد. همین طور این استاندارد می تواند به سازمان هایی که به طور خاص آموزش مدار نیستند و تنها قسمتی از آن ها درگیر مسائل آموزشی، تحقیقاتی و یا تدریس است، اعطا شود.

 

این ایزو همراه با گواهی داخلی ایزومستر ارایه می گردد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ ایزو مدیریت سازمان آموزشی ISO 21001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *