0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

اخذ ایزو تحقیقات و تبلیغات ISO 20252

9,890,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

 

ISO 20252  الزاماتی بین المللی را برای سازمان ها و کارشناس هایی که در خصوص تحقیقات بازار فعالیت می کنند، تضمین می کند. این استاندارد به خصوص زمانی که فرایند تحقیقات بازار فرایندی بین المللی است، کاربرد بسیار دارد.

ISO 20252 جایگزینی برای استانداردهای متفرقه قبلی شده است و در مقیاس بین المللی سطح مشترکی از کیفیت را برای فرایند تحقیقات بازار مشخص می کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که تحقیقات بازار را در سطح جهانی دشوار می کند. از جمله آنها این است که، بین ملل مختلف تفاوت های مختلفی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی  و رفتاری وجود دارد. صدور گواهینامه ایزو ۲۰۲۵۲،  سازمان را در متعادل سازی این تفاوت های متعدد، یاری کرده و به رغم همه تفاوت های ملیتی، تحقیقات برون مرزی و بین المللی تسهیل می یابد.

در حال حاضر کسب و کارهای متعددی در دنیا از این استاندارد اسفاده می کنند، اما رایج ترین کسب و کار هایی که برای فرایند تحقیقات بازار خود از این استاندارد استفاده می کنند عبارتند از صنعت خودروسازی، سلامت و درمان، مالی و مدیریت رسانه هاست.

این استاندارد مناسب سازمان هایی است که تحقیقاتی در مقیاس ملی و بین المللی انجام می دهند. بخش های تجاری متداولی که کسب کننده و پیاده کننده گواهی این استاندارد هستند شامل حوزه سلامت، مالی، خودروسازی، رسانه و تحقیق اجتماعی می شوند.

 

این ایزو همراه با گواهی داخلی ایزومستر ارایه می گردد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ ایزو تحقیقات و تبلیغات ISO 20252”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *