0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > اخذ ایزو رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002

اخذ ایزو رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002

800,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

شکایت و عدم رضایتمندی مشتریان می تواند بعنوان یک تهدید برای کسب و کار به حساب بیاید. اگر ساز و کاری جهت کنترل و مدیریت صحیح بر فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان در شرکت یا سازمان پیاده سازی شود می توان تهدید یاد شده را به فرصتی برای پیشرفت و رفع نواقص تبدیل کرده و کسب و به کسب و کار رونق بخشید. ایزو 10002 (ISO 10002  ) سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان جهت نیل به این هدف به شما کمک خواهد کرد. درواقع یکی از رموز موفقیت در  هر کسب و کاری پیاده سازی سیستمی است که بتوان شکایات مشتری را مدیریت کرد.

استاندارد 10002 ISO راهنمايي هايي را برنامه ريزي، طراحي، توسعه، بهره برداري، نگهداري و بهبود مستمر يك فرايند داخلي رسيدگي به شكايات مشتريان فراهم مي آورد.

در حقیقت ایزو 10002 (ISO 10002  ) سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان راهنمایی است برای مدیریت صحیح بر فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان .استاندارد ذکر شده علاوه براینکه راه و روشی برای ثبت شکایات مشتریان ارائه میدهد به پیگیری و ارزیابی و تجزیه و تحلیل شکایات مشتریان میپردازد. چون هدف اصلی دریافت شکایات مشتریان کسب اطلاع ازمشکلات عملکردی سازمان و تلاش درجهت بهبود عملکرد سازمان است.

همراه با گواهی داخلی ایزومستر.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ ایزو رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *