0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management (CRM) E-learning CRM

آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management (CRM) E-learning CRM

آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
با مدرک معتبر آغاز گردد

شناسه محصول: 227 دسته: برچسب: ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری CRMبه همراه مدرک معتبر آن را به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری می توانید اخذ نمایید. آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری CRMبه صورت بسته آموزشی نرم افزاری به آدرس شما ارسال میگردد. دوره آموزش مجازی آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management یا CRM در حال حاضر یکی از عناوین پرطرفدار و بحث روز اکثر شرکت ها در ایران و جهان می باشد. ایده مشتری مداری و تمرکز برخواسته مشتری به جای محصول گرایی منشاء پیدایش راه حلهای استاندارد “مدیریت ارتباط با مشتری “بوده است که متناسب با نیاز سازمانها با سه رویکرد عملیاتی Operational، تحلیلیAnalytic و تعاملی Collaborative، کلیه فعالیتهای حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در سازمان تحت پوشش قرار میدهند.مدیریت ارتباط با مشتری CRM؛ به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند، از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف.هدف از گذراندن این دوره جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان به منظور ایجاد روابطی مناسب تر با آنها می باشد که شامل؛ شیوه های افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان، شیوه های برخورد با صدا، سکوت و شکایات مشتریان و… میباشد.
.
سرفصل های دوره آموزشی ICDL شامل موارد ذیل است ….
توانایی حفظ مشتریان فعلی و ترغیب آنان به خریدهای مجدد در راستای حفظ بقای سازمان
کاهش هزینه‌های پردازش اطلاعات و ایجاد ارتباط با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتر
توانایی جمع آوری اطلاعات کامل مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه‌بندی مشتریان براساس راهبردها و معیارهای سازمان
اصول ارتباط با مشتری
رفتار مصرف کننده
داده کاوی

. . شما با ثبت نام از طریق وب سایت آموزش مجازی مدرک معتبر مدیریت ارتباط با مشتری CRMفارسی دریافت می نمایید. مدرک مدیریت ارتباط با مشتری CRMبه صورت رایگان در بسته آموزشی شما است که بعد از ارزیابی غیر حضوری و پروژه محور برای شما صادر می گردد. همچنین شما می توانید مدرک بین المللی مدیریت ارتباط با مشتری CRMاز آکادمی های مختلف و از کشور های مختلف از طریق این وب سایت در خواست نمایید. کلیه مدارک مدیریت ارتباط با مشتری CRMصادره از طریق این وب سایت معتبر و قابل استعلام می باشند.

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

30 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

355 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, Nobel, Oxford edu, Cbv, Acs, Qal, Dnw, Tuv

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management (CRM) E-learning CRM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *