0
  • No products in the cart.
 

هزینه کلاس خصوصی زبان 1403 (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – استانبولی)

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > رپورتاژ  > هزینه کلاس خصوصی زبان 1403 (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – استانبولی)
هزینه کلاس خصوصی زبان 1403

هزینه کلاس خصوصی زبان 1403 (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – استانبولی)

هزینه کلاس خصوصی زبان 1403 (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – استانبولی)

امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد، شرکت در کلاس‌های گروهی زبان برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. برگزاری کلاس‌های آموزشی خصوصی با توجه به این که زبان آموز تعیین کننده زمان کلاس می باشد، بخشی از دغدغه ها را کم می کند.

اگر در جستجوی موسسه ای هستید که هزینه کلاس خصوصی زبان در آن به صرفه باشد، قطعا آموزشگاه زبان ملل بهترین انتخابی است که خواهید داشت. ارائه انواع کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی، برگزاری دوره‌های تخصصی مکالمه، آیلتس، تافل و ارائه مشاوره رایگان جهت انتخاب دوره مناسب از خدمات آموزشگاه زبان ملل به زبان آموزان می باشد.

کلاس خصوصی زبان با کیفیت بالا و تضمینی در ملل

برگزاری کلاس‌ خصوصی توسط آموزشگاه ملل مزایای بی‌شماری دارد که با توجه به نرخ کلاس خصوصی زبان در این آموزشگاه، کیفیت بالای آموزش و خدمات منحصربه ‌فردی که ارائه می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. از جمله مزایای کلاس زبان به شکل خصوصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • انعطاف پذیری در زمان: شما می‌توانید زمان برگزاری کلاس را مطابق با برنامه خود تعیین کنید.
  • تمرکز کامل بر روی شما: در کلاس های خصوصی، استاد تمام توجه خود را به شما معطوف می‌کند و نیازها و اهداف شما را به طور کامل در نظر می‌گیرد.
  • سرعت پیشرفت بیشتر: با توجه به تمرکز کامل بر روی شما، سرعت پیشرفت شما در کلاس های خصوصی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
  • برنامه آموزشی متناسب با نیاز شما: استاد با توجه به سطح فعلی زبان شما، نقاط قوت و ضعف و اهدافتان، برنامه آموزشی را به طور اختصاصی برای شما طراحی می‌کند.
  • محیطی آرام و بدون استرس: در کلاس خصوصی زبان شما در فضایی آرام و بدون استرس به یادگیری زبان می‌پردازید.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه دقیق کلاس‌ها و مشاوره رایگان، با شماره ثابت 02137651 تماس بگیرید.

هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در خانه و آنلاین

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبانی جهانی، به مهارتی ضروری برای موفقیت در زمینه‌های مختلف تبدیل شده است. اهداف افراد برای یادگیری این زبان می‌تواند مهاجرت به یک کشور انگلیسی‌زبان و شروع زندگی جدید،تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و ارتقای سطح علمی، یافتن شغلی ایده‌آل در سطح بین‌المللی، ارتباط با افراد از سراسر جهان و تبادل فرهنگ، افزایش دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف ولذت بردن از فیلم‌ها، موسیقی و کتاب‌ها به زبان اصلیباشد.

کلاس زبان انگلیسی

هزینه کلاس‌ زبان خصوصی آنلاین به عوامل مختلفی مانند سابقه و تخصص استاد، محل برگزاری کلاس و تعداد جلسات بستگی دارد. با این حال، آموزشگاه‌ ملل تلاش می‌کند تا با ارائه تعرفه‌های مناسب، امکان یادگیری همه زبان ها (حتی زبان های خاص) را برای همه افراد فراهم کند. هزینه نهایی هر جلسه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 در آموزشگاه ملل، از 362.710 تومان برای مدت 90 دقیقه شروع شده و با توجه به مدت زمان هر جلسه و تعداد جلسات تغییر می کند و تخفیفاتی شامل حال شما می شود.

هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی در خانه و آنلاین

یادگیری زبان آلمانی، هیچ محدودیت سنی ندارد. حتی افراد بزرگسال نیز با وجود مشغله کاری می‌توانند با کمک معلم خصوصی، توانایی خود را در مهارت‌های مختلف زبان آلمانی تقویت کنند و از فرصت‌های شغلی، تحصیلی و فرهنگی متعددی بهره‌مند شوند. اما مسئله‌ هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی، باتوجه به کیفیت آموزش استاد، دغدغه‌ای مهم و قابل درک میان زبان‌آموزان است. زبان‌آموز حق دارد با پرداخت هزینه مناسب، از آموزشی سطح بالا و متناسب با نیازهای خود بهره‌مند شود.

کلاس زبان فرانسه

آموزشگاه ملل با ارائه سیستم ارزیابی دقیق اساتید و تعیین قیمت مناسب برای نرخ کلاس زبان خصوصی، این دغدغه را برای شما رفع کرده است. به طور کلی می‌توان گفت که هزینه هر جلسه کلاس خصوصی زبان آلمانی در آموزشگاه ملل به ازای 90 دقیقه تدریس، 454.000 تومان در سال 1403 بوده که تعداد جلسات این پکیج 42 جلسه است. این مبلغ با توجه به تعداد جلسات و زمان آن قابل تغییر است. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه دقیق پکیج‌های دو یا چند نفره با شماره 02137651 تماس بگیرید. 

هزینه کلاس خصوصی زبان فرانسوی در خانه و آنلاین

امروزه، یادگیری زبان فرانسه به عنوان یکی از زبان‌های بین‌المللی و پرکاربرد، مزایای متعددی برای افراد در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و فرهنگی به همراه دارد. روش‌های مختلفی برای یادگیری این زبان زیبا وجود دارد که هر فرد می‌تواند با توجه به سبک یادگیری، شرایط و نیازهای خود، مناسب‌ترین روش را انتخاب کند. تدریس خصوصی زبان فرانسه، روشی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال یادگیری سریع‌تر و متمرکزتر هستند. در این روش، معلم خصوصی با توجه به نیازها و علایق شما، برنامه آموزشی را به صورت کامل شخصی‌سازی می‌کند.

هزینه کلاس زبان خصوصی آنلاین ملل برای زبان فرانسه از 454.000 تومان در سال ۱۴۰۳ به ازای ۹۰ دقیقه تدریس شروع شده و با توجه به میزان جلسات متغیر است. 

هزینه کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی در خانه و آنلاین

رشد چشمگیر صنعت گردشگری ترکیه، گسترش روابط تجاری ایران و ترکیه و تمایل روزافزون دانشجویان ایرانی برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، یادگیری زبان ترکی استانبولی را به ضرورتی انکارناپذیر برای ایجاد فرصت‌های جدید تبدیل کرده است.

زبان ترکی استانبولی کلید دروازه‌های شغلی جدید در ایران و ترکیه است. تسلط بر این زبان به شما کمک می‌کند تا در شرکت‌های بین‌المللی مشغول به کار شوید، در ترکیه کار پیدا کنید و درآمد خود را افزایش دهید. آموزشگاه زبان ملل از اساتید مجرب و متخصصی در زمینه تدریس زبان ترکی استانبولی بهره می‌برد که با صبر و حوصله و استفاده از روش‌های نوین آموزشی، به شما در یادگیری این زبان یاری خواهند رساند.

آموزشگاه زبان ملل با درک این نیاز، دوره‌های خصوصی زبان ترکی استانبولی را با کیفیتی بالا و شرایطی ایده‌آل به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر کجای ایران که هستید، از خدمات تدریس خصوصی زبان ترکی در منزل یا محل کار خود بهره‌مند شوید. هزینه کلاس‌ خصوصی زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه ملل بسیار منصفانه و مناسب با کیفیت آموزشی بالا ارائه شده است. 

هزینه هر جلسه ۹۰ دقیقه‌ای در سال ۱۴۰۳ از 454000 تومان در پکیج 42 جلسه‌ای شروع شده و این قیمت با توجه به تعداد جلسات و زمان برگزاری متغیر است. 

منبع: آموزشگاه زبان ملل (melalinstitute.com)

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website