0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

گواھینامه آموزشی Oxford Edu

(2 customer reviews)

995,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

کمپانی Oxford Edu در سال ۲۰۱۶ در کشور انگلستان فعالیت خود را در زمینه آموزش مجازی و ارائه خدمات آموزشی آغاز نموده و با افتخار تحت مدیریت و نظارت مستقیم هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان TEDSA Holding و ریاست این مجموعه می باشد و با توجه به کادر مجرب و اساتید دانشگاهی و اعتبار جهانی فعالیت های آموزشی این هلدینگ این نام برای این موسسه مورد تایید بریتانیا واقع گردید، واژه EDU به معنی تحصیلات به موسسات آموزشی برتر در جهان نامیده می گردد.


* توجه نمایید در انگلستان علاقه زیادی به نام آکسفورد وجود دارد و هزاران کمپانی در زمینه های مختلف با نام های مشابه در اداره ثبت شرکت های لندن به صورت قانونی ثبت شده است. کمپانی ما با نام کامل OXFORD Edu ثبت گردیده و ارتباطی با دانشگاه آکسفورد یا سایر شرکتهایی که خود را آکسفورد معرفی می نمایند ندارد‌(این تاییدیه ها مدرک تحصیلی امثالهم نمی باشند).


کلیه علاقه مندان به ثبت نام می توانند همزمان با ثبت نام اولیه خود و یا بعد از اتمام دوره آموزشی خود تقاضای اخذ گواهینامه آموزشی از این برند را ثبت نموده و اسامی افرادی که با موفقیت دوره را سپری نموده باشند و گواهینامه پس از طی مراحل اداری بریتانیا و ثبت در سیستم دانشپذیران این کمپانی صادر و اعطاء می گردد.


در صورتیکه با موفقیت در دوره های آموزش مجازی بنیاد آموزش مجازی ایرانیان و یا حضوری هلدینگ توسعه دهندگان شرکت کرده اید، جهت در خواست گواهینامه های بین المللی نیازی به پرداخت مجدد هزینه دوره و نرم افزار آموزشی ندارید همچنین نیاز به شرکت مجدد در آزمون و ارزیابی نمی باشد – فقط با پرداخت هزینه صدور می توانید در خواست خود را ثبت نمایید.


* توجه نمایید جهت درخواست گواهینامه بین المللی آموزشی می بایست ابتدا در همان دوره در بنیاد یا هلدینگ ثبت نام کرده باشید.

 

نظرات (2)

2 reviews for گواھینامه آموزشی Oxford Edu

  1. تولید محتوا

    با سلام و خسته نباشد مدرک آکسفورد بسیار به دردم خورد . تشکر فراوان از زحماتی که میکشید

  2. admin

    آکسفورد معتبر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *