0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی کشت و پرورش گیاهان آپارتمانی Cultivating and Growing up Apartment Plants E-learningA

دوره آموزشی کشت و پرورش گیاهان آپارتمانی Cultivating and Growing up Apartment Plants E-learningA

Share:
توضیحات

توضیحات

گل بارزترین مظهر زیبایی طبیعت به شمار می رود. از زمان های دور به دلیل عطر و زیبایی خاصی که دارند و تاثیر آن در رفع خستگی و شادی روح و انبساط خاطر، همیشه مورد توجه انسان بوده است. امروزه به دلیل صنعتی شدن جوامع، انسان از نظر عاطفی و روحی نیاز زیادی به گل و زیبایی آن دارد. همین امر موجب شده است که بیشتر از گذشته تمایل به گلکاری، پرورش گل های آپارتمانی و فضای سبز داشته باشد.پرورش گیاهان آپارتمانی توانایی های مرتبط با پرورش کاکتوس ها، نخل ها، یوکا، سانسیوریا، فیکوس ها، شیپوریها و … را شامل می شود و فرد را برای پرورش آنها آماده می کند.در راستای کمک به تولید کنندگان گل و گیاه آپارتمانی وهم چنین با توجه به علاقمندی به پرورش و نگهداری گل در زندگی امروزی، دوره آموزشی کشت و پرورش گیاهان آپارتمانی با بهره گیری از منابع علمی جدید خارجی وداخلی به صورت کاربردی و به زبان ساده تدوین گشته است.

 گیاه شناسی

 تقسیم بندی گیاهان آپارتمانی

 اصول و شرایط پرورش گیاهان آپارتمانی

 شناخت انواع گیاهان آپارتمانی

 گل کاری

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی کشت و پرورش گیاهان آپارتمانی Cultivating and Growing up Apartment Plants E-learningA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *