0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنیPBA Professional Health, Safety Management E-learning

آموزش مجازی PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنیPBA Professional Health, Safety Management E-learning

دوره آموزش مجازی PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنی همراه با امکان اخذ مدارک معتبر آغاز گردید

شناسه محصول: 66858 دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنی با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
آشنایی با دوره مدیریت حرفه ای بهداشت و ایمنی :
دانش مدیریت بهداشت حرفه ای و ایمنی در اصل فن پیشگیری از عوامل خطرزای فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی محیط کار بوده که با کاهش تاثیرات این عوامل و حذف آنها موجب جلوگیری از عوامل آسیب رسان به کارکنان موسسات صنعتی، تولیدی، خدماتی و حتی بخش کشاورزی در سطح کشور می باشد. برای رسیدن به این هدف علم بهداشت حرفه ای دارای سه مرحله مهم و اساسی است که این مراحل عبارتنداز:
شناسایی، ارزیابی وکنترل عوامل خطرزا:
یعنی متخصص بهداشت حرفه ای در مرحله اول خطر را شناسایی کرده و پس از آن، مقدار خطر را سنجش می کند و در مرحله آخر به کنترل عوامل خطرزا می پردازد. برای مثال یک کارشناس مهندسی بهداشت حرفه ای در پالایشگاه نفت ابتدا کانون های خطر اعم از منابع ایجاد آلاینده های شیمیایی زیان آور در محیط کار، منابع ایجاد صدای بیش از حد مجاز، نحوه نگهداری مواد خطر ناک و طریقه تولید و مصرف آنها را شناسایی و میزان تراکم مقدار آلودگی را در هوای محیط کار تعیین می نماید و سپس در صورت بالابودن مقدار آلودگی از حد استاندارد، با روش های مهندسی عوامل زیان آور را در محیط کار پالایشگاه را کنترل و حذف می نماید.

اهداف کلی مهندسی بهداشت حرفه ای
تامین، حفظ و ارتقاء وضعیت سلامت جسمی و روانی کارکنان همه مشاغل در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات کشور و پیشگیری از بروز بیماری های ناشی از کار، حوادث ناشی از کار و انتخاب کارگر متناسب با شغلی که قابلیت انجام آن را دارد.

فعالیت های مهندسی بهداشت حرفه ای
فعالیت های مهندسی بهداشت حرفه ای در همه سازمان ها شامل دو بخش ایمنی و بهداشت محیط کار است که در بخش ایمنی، شناسایی خطرات محیط کار و چگونگی کنترل آنها مورد بحث قرار می گیرد و شامل موضوعات متعددی از قبیل ایمنی فنی در فرآیندهای جوشکاری، برشکاری، تراشکاری، نجاری، کار در ارتفاعات، حفر چاه و تونل، ایمنی ساختمان ها و ماشین آلات و ابزار، ایمنی برق، ایمنی حریق، ایمنی معدن و غیره می باشد و در بخش بهداشت محیط کار نیز با هدف پیشگیری از بیماری های ناشی از کار، عوامل زیان آوری چون عوامل فیزیکی، شیمیایی، ارگونومیکی و مکانیکی محیط کار مورد شناسایی، اندازه گیری، ارزشیابی و در نهایت کنترل قرار می گیرد. عوامل زیان آور فیزیکی شامل صدا، ارتعاش، روشنایی، فشار، پرتوهای یونساز و غیر یونساز، گرما و سرما و رطوبت مورد بررسی قرار می گیرند که هر یک بوسیله دستگاه های خاص اندازه گیری شده و بعد از ارزیابی، شاخص های مربوطه در صورت نیاز به روش های مختلف مهندسی کنترل می گردند.
در بحث عوامل زیان آور شیمیایی و مکانیکی نیز کلیه عوامل آسیب رسان شناسایی، اندازه گیری، ارزشیابی و سپس به روش های معتبر مهندسی کنترل می گردند.
PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنی
1. آشنایی با تعهد مدیریت
2. راه های شناسایی و كنترل خطرات
3. راه های پیشگیری از خطرات

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

300 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

50 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, TUV-DE, INT UNIONS, NOBEL C.U, OXFORD EDU, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی PBA مدیریت حرفه ای بهداشت ، ایمنیPBA Professional Health, Safety Management E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *