0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی PBA مدیریت رفتار حرفه ای با بیمار Manage professional treatment of patients E-learning

آموزش مجازی PBA مدیریت رفتار حرفه ای با بیمار Manage professional treatment of patients E-learning

996,094تومان

دوره آموزش مجازی PBA مدیریت رفتار حرف های با بیمار همراه با امکان اخذ مدارک معتبر آغاز گردید

شناسه محصول: 66891 دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی PBA مدیریت رفتار حرف های با بیمار با همکاران با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
شرح دوره مدیریت رفتار حرف های با بیمار :
پزشکان با ادای سوگند، متعهد می‌شوند به نجات زندگی‌ بیماران بپردازند و با اخذ رضایت از بیمار امیدوار به آینده‌ای پرثمر، بر منصب طبابت می‌نشینند. حرفه‌ای که رسالت «درمان» را بر دوش دارد. به سبب این شغل، در طول روز با افراد زیادی از گروه¬ های مختلف جنسی، اجتماعی و سنی مواجه می‌شوند. این افراد گرچه باهم فرق دارند اما پزشک همه را با یک نام مشترک، یعنی بیمار می‌شناسد و بیمار می‌داند که می‌تواند به او اعتماد کند و مشکل خود را با وی در میان گذارد. به دلیل همین اعتماد، بیمار، تصمیم گیری درباره سلامت خود را به پزشک می‌سپارد. طبابت واقعی زمانی امکان پذیر است که پزشک مهارت¬ های لازم را در ارتباط با بیمار، مردم و جامعه آموخته و با اخلاق اجتماعی، آداب و رسوم، سنت و فرهنگ جامعه ¬¬ی خود آشنا باشد. ارتباط پزشک با بیمار باید به گونه¬ ای باشد که بیمار به ادامه¬ ی مراقبت¬ های پزشکی تشویق شود. ارتباط صحیح بین پزشک و بیمار و ایجاد جو مناسب عاطفی در ارتباط آنان باعث انگیزش بیمار در راستای پیروی از دستورات پزشکی در فرآیند درمان و تغییر رفتار بیمار جهت نتیجه بهتر می¬شود. مزایای رضایت¬مندی بیمار از ارتباط او با پزشک به خوبی در مطالعات توصیف شده¬ اند. ارتباط پزشک و بیمار باید به گونه ای باشد که چهار اصل اساسی اخلاق پزشکی در احقاق حقوق بیمار خدشه¬ دار نگردند. به طوری که بر اساس آن اختیار بیمار برای تصمیم¬ گیری، مفید¬بودن اقدام پزشک، مضرنبودن اعمال پزشکی برای بیمار و رعایت عدالت در تمامی زمینه¬ های مرتبط حفظ گردند. ویژگی ¬های یک پزشک می¬تواند در یکی از این چهار گروه قرار¬گرفته و هر خصوصیت پزشک در راستای تحقق هر یک از این اصول باشد.
سر فصل و مهارتهای PBA مدیریت رفتار حرف های با بیمار
1. ایجاد محیط دوستانه
2. آشنایی با روش روحیه دادن به بیمار
3. روش های روحیه دادن به بیمار

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

300 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

50 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, TUV-DE, INT UNIONS, NOBEL C.U, OXFORD EDU, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی PBA مدیریت رفتار حرفه ای با بیمار Manage professional treatment of patients E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *