0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001 Safety Management & Occupational Health E-learning OHSAS 18001

آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001 Safety Management & Occupational Health E-learning OHSAS 18001

دوره آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001 همراه با امکان اخذ مدارک معتبر آغاز گردید

شناسه محصول: 1198 دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001 با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
(Occupational Health And Saftey Assessment Series) به معنای «مجموعه ارزیابی ایمنی و بهداشت حرفه ای» است. OHSAS-18001 نام نظام جهانی مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای مصوب ISO (سازمان بین‌المللی استاندارد) است و عبارت است از نیازمندیهای نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، تا یک سازمان بتواند بخوبی مخاطرات مربوط به ایمنی و بهداشت حرفه ای را کنترل کند و یک محیط سالم و ایمن کاری را به وجود آورد و عملکرد خود را بهبود بخشد.توجه به استاندارد‌های نظام OHSAS 18001 از سال آخر دهه ۱۹۹۰ میلادی آغاز شد و سازمانهای عمومی و خصوصی زیادی در سطح دنیا با اجرای آن گزارش کردند که اجرای این نظام باعث بهبود ایمنی و بهداشت محیط کارشان شده و هزینه‌های ضایعات را نیز به شدت کاهش داده است. اصولاً هدف از اسقرار نظام ایمنی و بهداشت شغلی، سالم‌سازی محیط کار و بهبود عملکرد سازمان در زمینه ایمنی و بهداشت شغلی از طریق پیشگیری آسیبها و خطرات است.سری ارزیابی ایمنی بهداشت شغلی ( Assessment Series Safety & Occupational Health ) استانداردی قابل ممیزی و اخذ گواهینامه می باشد . استاندارد OHSAS 18001 در پاسخ به نیاز سازمانها به یک استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی که به وسیله آن بتوانند به راحتی سیستم های مدیریت کیفیت ، محیط زیست و بهداشت شغلی و ایمنی را با یکدیگر ادغام و سیستم مدیریتی یکپارچه ای را ایجاد نمایند .
سر فصل و مهارتهای مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001
1. الزامات OHSAS 18001
2. خط مشی OHSAS 18001
3. طرح ریزی OHSAS 18001
4. اجرا و عملیات OHSAS 18001
5. بررسی OHSAS 18001
6. بازنگری OHSAS 18001

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

30 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

718 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, TUV-DE, INT UNIONS, NOBEL C.U, OXFORD EDU, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001 Safety Management & Occupational Health E-learning OHSAS 18001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *