0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

دوره آموزشی آشنایی با ساخت عینک

Share:
توضیحات

توضیحات

عینک یا بینه یا بینک به قاب‌های دارای عدسی شیشه‌ای گفته می‌شود که در جلوی چشم‌های انسان قرار داده می‌شود تا دید و سوی چشم‌ها را بهتر کند. گاه هم از عینک‌ها تنها به منظور زیبایی و زینت یا محافظت از چشم‌ها استفاده می‌شود. عینک‌های ویژه‌ای هم وجود دارد که برای مشاهده صحنه‌های سه‌بعدی یا واقعیت مجازی بکار می‌روند.نخستین عینک قابل قرار دادن روی صورت را سالوینو دآمراتی (Salvino d’Armati)، اهل ایتالیا، در سال ۱۲۸۴ میلادی ساخت.

در دوره آموزشی آشنایی با ساخت عینک ، اصول و مبانی ساخت عینک‌ طبی و آفتابی به شما آموزش داده میشود. بطور کلی، برای ساخت یک عینک مراحل زیادی را باید طی نمود یعنی از تجویز عدسی، آغاز و در نهایت به تنظیم عینک بر روی صورت بیمار و فراهم آوردن رضایت وی چه از نظر پزشکی و چه از لحاظ رعایت موارد زیبایی پایان می پذیرد، که البته، این پایان، خود آغاز دیگری است، آغاز تشکیل یک پرونده کامل برای بیمار و بایگانی آن و شروع خدمات پس از فروش و نظر سنجی از بیمار راجع به عملکرد خود و کارکنان موسسه و …

 توجه : برای این محتوا گواهینامه فارسی باما صادر نمی گردد، دریافت گواهینامه های مرتبط از طریق ارگان های ذیربط امکان پذیر است.

سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی آشنایی با ساخت عینک:

آشنایی با فریم و قطعات آن

 نسخه خوانی

 اندازه گيرى

 انتخاب فريم

 تهيه عدسى

 دور تراشي و نصب عدسي

 انواع عدسيها

 تولِرانس

 توان محوری عدسیها

 ساخت عینک آفتابی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی آشنایی با ساخت عینک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *