0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی آمادگی آزمون Getting ready for Exam E-learning GRE

دوره آموزشی آمادگی آزمون Getting ready for Exam E-learning GRE

Share:
توضیحات

توضیحات

آزمون GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination می باشد.هدف از آزمون GRE  سنجش توانایی ها و معلومات فارغ التحصیلان می باشد. این آزمون معمولا برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز می باشد. دانشگاه های آمریکایی و کانادایی معمولا داشتن نمره بالا در این آزمون را یکی از شرایط ادامه تحصیل قرار می دهند.

انواع آزمون GRE

این آزمون در دو سطح General (عمومی) و Subject(تخصصی) برگزار می‌شود که دارای ۳ قسمت درک زبانی (verbal)، کمی (quantative)و قسمت تحلیلی (analytic) است. در قسمت زبانی معمولاً متضاد و مترادف کلمات دشوار پرسیده می‌شود و در واقع فقط به میزان دایره لغات دانشجو توجه می‌شود. لغات پرسیده شده واقعا دشوار و برای اکثر دانشجویان ناآشنا می‌باشد. در قسمت کمی سوالات ریاضی نسبتا ساده‌ای پرسیده می‌شود تا توانایی‌های ابتدایی داوطلب مورد سنجش قرار گیرد. قسمت تحلیلی هم در مورد تحلیل یک موضوع بحث برانگیز می‌باشد و به صورت نوشتاری است. یعنی از داوطلب خواسته می‌شود تا در مورد موضوع مشخصی متنی بنویسد و تحلیل‌های شخصی خود را بیان کند.

شیوه های مختلف برگزاری و ثبتنام آزمون GRE

این آزمون به دو صورت CBT و PBT برگزار می‌شود . توسط سایت ets.sanjesh.org/gre می توانید در آزمون های GRE موسسه ETS که به شیوه Paper Based در مرکز سازمان سنجش (NOET) در شهر تهران برگزار می شود ثبت نام کنید و جهت ثبت نام در مراکز دیگر می توانید بصورت آنلاین از طریق سایت موسسه ETS یا مراجعه به نشانی همان مراکز اقدام کنید.

هدف دوره آموزشی آمادگی آزمون GRE :

دوره آموزشی آمادگی آزمون GRE منابع مطالعاتی مورد نیاز این آزمون را برای شما فراهم کرده است و با برگزاری یک آزمون مجازی توانایی شما را برای آزمون GRE محک میزند .

 درک زبانی

 آمادگی کمی زبان

 آمادگی تحلیلی زبان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی آمادگی آزمون Getting ready for Exam E-learning GRE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *