0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی زبان فارسی ویژه ی غیر فارسی زبان ها Persian non-Persian languages E-learningB

دوره آموزشی زبان فارسی ویژه ی غیر فارسی زبان ها Persian non-Persian languages E-learningB

Share:
توضیحات

توضیحات

زبان فارسی یکی از شاخه های زبان های هند و اروپایی به شمار می رود. زبان فارسی٬ زبان رسمی در کشورهای ایران٬ تاجیکستان و یکی از دو زبان رسمی کشور افغانستان در کنار زبان پشتو و همچنین زبان غالب مردم کشور ازبکستان مخصوصا در دو شهر سمرقند و بخارا به شمار می آید و شمار گویندگان این زبان نزدیک به ۱۲۰ میلیون نفر برآورد شده است. از نکات جالب توجه زبان فارسی می توان به این مورد نیز اشاره نمود که تا پیش از استعمار انگلیس زبان رسمی کشور هند زبان فارسی بود و یا حتی سرود ملی کشور پاکستان که زمانی جزیی از کشور هند به شمار می آمد تماما به زبان فارسی است به غیر از یک کلمه.

زبان فارسی٬ در نشست تخصصی زبان شناسان اروپایی در برلین آلمان به دلیل دارا بودن ویژگی باستانی بودن٬ برخورداری از ادبیات بسیار غنی و سرشار و به دلیل تغییرات بسیار اندک در طول آخرین هزاره ی عمر سپری شده ی خود به عنوان  یکی از چهار زبان کلاسیک جهان شناخته شد و از نظر شمار و تنوع در ضرب المثل جز سه زبان اول دنیا به شمار می آید.

اکنون با توجه به اهمیت موارد ذکر شده برای یادگیری زبان فارسی ویژه ی علاقمندان به این زبان که زبان اصلی شان زبانی غیر از زبان فارسی ست بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مفتخر است این دوره را به زبان انگلیسی حضور این دسته از علاقه مندان ارایه نماید.

نکته :این محتوا دارای ۹۱۰ دقیقه فایل صوتی به زبان انگلیسی دارد.

 تسلط بر دستور زبان فارسی

 تسلط بر نگارش زبان فارسی

 تسلط بر گفتار رسمی و محاوره

 درک متون ادبی و مطبوعاتی

 تسلط بر شنیدارزبان فارسی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی زبان فارسی ویژه ی غیر فارسی زبان ها Persian non-Persian languages E-learningB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *