0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Doctor of Business Administration (DBA) management- IT Management tendency E-learningB

دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Doctor of Business Administration (DBA) management- IT Management tendency E-learningB

Share:
توضیحات

توضیحات

درباره مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA  مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

درباره دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات :

سازمان های امروز، یک دوره استثنایی گذار از محیط های سنتی کسب و کار به فضای نوین مبتنی بر پارادایم ها ی متفاوت و قوانین نوین عصر اطلاعات را تجربه می نمایند. ورود به فضای رقابتی کسب و کار با شرایط جدید، پدیده ای گریز ناپذیر است و مدیریت در این شرایط و محیط متفاوت، دانش و تجربه متمایزی را نسبت به دانش رایج مدیریت و سازمان طلب می نماید.

دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات پاسخی است به نیاز مدیران پیشرو و پویای امروز. رویکردی نو به استراتژی، طرح کسب و کار، مدل سازی، یکپارچگی فرآیندهای کسب و کار، فرآیندها، مدیریت، برنامه ریزی، تصمیم گیری و نگاهی متمایز است به پایه های اقتصاد کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تامین، بازار و مدیریت روابط مشتری. به روزآوری دانش مدیریت کسب و کار با این رویکرد، نیاز رهبران بنگاه های اقتصادی و مشاورین ارشد آنهاست. تحصیل و کسب دانش مدیریت با گرایش این رشته، افق های جدیدی را پیش روی مدیریت سازمان ها می گشاید که ترسیم کننده چشم انداز سازمان های پیشرو امروز خواهد بود.

هدف دوره

توانمند سازی و تجهیز مدیران سازمان های دولتی و خصوصی، مدیران مرتبط با واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرحهای تحول سازمانی به دانش های مرتبط با زمینه های مدیریتی فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مسایل گوناگون سازمان و مدیریت، از مهمترین اهداف این رشته به شمار می آید. انتظار می رود این دوره آموزشی به درک تحولات نوین سازمانی، به ویژه در سطوح برنامه ریزی راهبردی، سیاست گذاری ها و شناخت بهتر عوامل مرتبط با زمینه های رقابت در محیط کسب و کار کنونی و در نهایت تقویت قابلیت های تحلیل و تصمیم گیری کمک شایان توجهی نماید.
فارغ التحصیلان، در زمینه درک نقش محوری فناوری اطلاعات در سازمانهای خود و جنبه های مدیریتی آنها ، تسلط بیشتری یافته و قادر خواهند بود جنبه های بحرانی فعالیت های با محور فاوا در سازمان را شناسایی نموده و در جهت پیاده سازی استراتژی های متاثر از آن، فعالیت نمایند. بهبود اثر بخشی ارتباط بین رده های مدیریتی و کارشناسان و مشاورین فناوری اطلاعات، از جمله سایر تاثیرات این دوره محسوب می گردد.

مخاطبین دوره

دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات  نیاز عصر کنونی کلیه مدیران سازمان ها در رده های مختلف، کارشناسان و متخصصان حوزه IT و مشاورین مدیریت به ویژه گروهی که بیشتر مسائل راهبردی سازمان ها را مورد توجه قرار می دهند به شمار می رود. دیگر مخاطبین دوره عبارتند از: کارشناسان برنامه ریزی استراتژیک و طراحی فرآیندهای مهندسی مجدد سازمان، مدیران بالفعل یا بالقوه بخش انفورماتیک و مدیران فناوری اطلاعات، CIO سازمان ها، مدیران شرکتهای کامپیوتری و یا خدمات انفورماتیکی، که در کنار دانش فنی، با درک صحیح اهمیت تاثیرگذاریهای سازمانی این فناوری، مطالعه ابعاد مدیریتی و سازمانی فاوا را در برنامه ارتقاء توانمندی های خود پیش بینی نموده اند، تبادل نظرات و تعاملات این جامعه متخصص و تلفیق تجربیات ایشان با مسایل کسب و کار، همواره سبب شده تا هم افزایی های ارزشمندی در محیط کلاسهای آموزشی پدید آید.
V:95

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد . (جمعا 600 ساعت)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Doctor of Business Administration (DBA) management- IT Management tendency E-learningB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *