0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری Introduction to Commercial Documentation E-learning

آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری Introduction to Commercial Documentation E-learning

دوره آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری با مدر ک معتبر آغاز گردد

شناسه محصول: 1013 دسته: برچسب: ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
ا‌سناد تجاری به معنای عام خود شامل اسکناس، برات، سفته، چـک، اوراق قـرضـه، اسناد خزانه، قبض انبارهای عمومی، سهام شرکت‌های تجارتی، بارنامه و… و نیز به معنای خاص؛ یعنی برات، سفته و چک در عرصه روابط تجاری و حتی معاملات میان غیر تجار از رواج قابل توجهی برخوردار است. اطمینان و اعتماد عمومی نسبت به این اسناد باعث می‌شود حتی در سایر نقل و انتقالات پس از صدور (اعم از ظهرنویسی یا پایاپای) نیز مورد توجه دریافت‌کنندگان اسناد قرار گیرد و ارزش مندرج در متن سند همچنان باقی بماند؛ به نحوی که اسناد تجاری به معنای خاص جایگزین پول قرار گرفته و به عنوان ثمن کالا در معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرند.توسعه روزافزون تجارت و مبادلات تجاری داخلی و بین‌المللی و ضرورت سرعت و سهولت در امر بازرگانی و نقشی که گردش سرمایه و حجم مبادلات تجاری در سرنوشت سیاسی و اقتصادی کشورها دارد، دولتها را بر آن داشته است تا با تدوین ضوابط و مقررات خاصی، امنیت خاطر تاجر و بازرگان را در روابط تجاری فراهم نمایند. تاجری نیست که روزانه با این اسناد سر و کار نداشته باشد. از سوی دیگر، تاجر با به جریان انداختن سرمایه خود نیاز به امنیت خاطر و حمایت حقوقی همگام با دو اصل سرعت و سهولت دارد. امری که با استفاده از روشهای معمول در نظام حقوق مدنی قابل تامین نیست. از این رو، در نظامهای حقوقی داخلی و بین‌المللی، اصول خاصی بر معاملات برواتی حکومت می‌کند که معمولاً اسناد مدنی از چنین اصولی برخوردار نیست.دوره آموزشی آشنایی با اسناد تجاری را به کلیه علاقه مندان و فعالان این عرصه توصیه می کنیم.
سرفصل های آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری شامل موارد ذیل است

حقوق تجارت
انواع اسناد مالی و تجاری
قوانین تجارت
اسناد تجاری بین الملل

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

60 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

471 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, Nobel, Oxford edu, Cbv, Acs, Qal, Dnw, Tuv

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی آشنایی با اسناد تجاری Introduction to Commercial Documentation E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *