0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مدیریت تحول Transformation Management E-learning

آموزش مجازی مدیریت تحول Transformation Management E-learning

دوره آموزش مجازی مدیریت تحول با مدرک معتبر آغاز گردد

شناسه محصول: 50 دسته: برچسب: ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره آموزشی مدیریت تحول به همراه مدرک معتبر آن را به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری می توانید اخذ نمایید. آموزش مجازی مدیریت تحول به صورت بسته آموزشی نرم افزاری به آدرس شما ارسال میگردد. دوره آموزش مجازی مدیریت تحول. یا مدیریت تغییر یا مدیریت انتقال عناوینی مشابه برای شاخه ای از علم مدیریت می باشند و ناظر به روشهای ایجاد دگرگونی در سازمان، تیم یا فرد هستند که با وجود داشتن ریشه علمی و عملیاتی مشترک یا حداقل مشابه، تفاوتهایی نیز برای آنها از طرف متخصصین ذکر می شود. شیوه های مدیریت تحول معمولاً به دگرگونی تخصیص منابع و امور مالی، چگونگی و ابعاد مدیریت فرایندهای تجاری، امور عملیاتی و دیگر ابعاد سازمانی می پردازند تا سازمان مربوطه بسته به اهداف و نیازها تغییر شکل یا حتی ماهیت پیدا کند. دانش پذیران این دوره آموزشی در زمینه‌های تشکیلات سازمانی، منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و دیگر مباحث مطرح در مدیریت در سطوح کارشناسی و مدیریتی در بخش خصوصی و دولتی قادر به فعالیت می‌باشند، همچنین این دانش پذیران بعنوان مشاور یا مجری در زمینه سیاست‌گذاری‌های بخش دولتی می‌توانند فعالیت کنند. توصیه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به دانش آموختگان این رشته این است که نسبت به کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، مدیریت تحول و … ) تلاش ویژه ای داشته باشند.
..سرفصل های دوره آموزشی مدیریت تحول شامل موارد ذیل است
نیاز به تحول
اصول تحول
فرآیند تحول
اشتباهات تحول
محیط تحول
استراتژی تحول
فرهنگ تحول
تحول در سازمان
تحول در مدیریت
انواع تحول
آسیب شناسی تحول
آینده مدیریت تحول
شما با ثبت نام از طریق وب سایت آموزش مجازی مدرک معتبر مدیریت تحول فارسی دریافت می نمایید. مدرک مدیریت تحول به صورت رایگان در بسته آموزشی شما است که بعد از ارزیابی غیر حضوری و پروژه محور برای شما صادر می گردد. همچنین شما می توانید مدرک بین المللی مدیریت تحول از آکادمی های مختلف و از کشور های مختلف از طریق این وب سایت در خواست نمایید. کلیه مدارک مدیریت تحول صادره از طریق این وب سایت معتبر و قابل استعلام می باشند.

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

60 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

986 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, Nobel, Oxford edu, Cbv, Acs, Qal, Dnw, Tuv

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مدیریت تحول Transformation Management E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *