0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Master of Business administration (MBA) Management – IT Management tendency E-learning

آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Master of Business administration (MBA) Management – IT Management tendency E-learning

دوره آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات با مدرک معتبر آغاز گردد

شناسه محصول: 14535 دسته: برچسب: , , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.

سازمان های امروز، یک دوره استثنایی گذار از محیط های سنتی کسب و کار به فضای نوین مبتنی بر پارادایم ها ی متفاوت و قوانین نوین عصر اطلاعات را تجربه می نمایند. ورود به فضای رقابتی کسب و کار با شرایط جدید، پدیده ای گریز ناپذیر است و مدیریت در این شرایط و محیط متفاوت، دانش و تجربه متمایزی را نسبت به دانش رایج مدیریت و سازمان طلب می نماید.
گرایش MITM از سال ۱۳۸۱ همزمان با شروع این تحولات در کشور و تصویب برنامه های کلان به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان ها طراحی شده است .
مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات پاسخی است به نیاز مدیران پیشرو و پویای امروز. رویکردی نو به استراتژی، طرح کسب و کار، مدل سازی، یکپارچگی فرآیندهای کسب و کار، فرآیندها، مدیریت، برنامه ریزی، تصمیم گیری و نگاهی متمایز است به پایه های اقتصاد کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تامین، بازار و مدیریت روابط مشتری. به روزآوری دانش مدیریت کسب و کار با این رویکرد، نیاز رهبران بنگاه های اقتصادی و مشاورین ارشد آنهاست. تحصیل و کسب دانش مدیریت با گرایش این رشته، افق های جدیدی را پیش روی مدیریت سازمان ها می گشاید که ترسیم کننده چشم انداز سازمان های پیشرو امروز خواهد بود.
هدف دوره
توانمند سازی و تجهیز مدیران سازمان های دولتی و خصوصی، مدیران مرتبط با واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرحهای تحول سازمانی به دانش های مرتبط با زمینه های مدیریتی فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مسایل گوناگون سازمان و مدیریت، از مهمترین اهداف این رشته به شمار می آید. انتظار می رود این دوره آموزشی به درک تحولات نوین سازمانی، به ویژه در سطوح برنامه ریزی راهبردی، سیاست گذاری ها و شناخت بهتر عوامل مرتبط با زمینه های رقابت در محیط کسب و کار کنونی و در نهایت تقویت قابلیت های تحلیل و تصمیم گیری کمک شایان توجهی نماید.
فارغ التحصیلان، در زمینه درک نقش محوری فناوری اطلاعات در سازمانهای خود و جنبه های مدیریتی آنها ، تسلط بیشتری یافته و قادر خواهند بود جنبه های بحرانی فعالیت های با محور فاوا در سازمان را شناسایی نموده و در جهت پیاده سازی استراتژی های متاثر از آن، فعالیت نمایند. بهبود اثر بخشی ارتباط بین رده های مدیریتی و کارشناسان و مشاورین فناوری اطلاعات، از جمله سایر تاثیرات این دوره محسوب می گردد.
مخاطبین دوره
دوره مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات نیاز عصر کنونی کلیه مدیران سازمان ها در رده های مختلف، کارشناسان و متخصصان حوزه IT و مشاورین مدیریت به ویژه گروهی که بیشتر مسائل راهبردی سازمان ها را مورد توجه قرار می دهند به شمار می رود. دیگر مخاطبین دوره عبارتند از: کارشناسان برنامه ریزی استراتژیک و طراحی فرآیندهای مهندسی مجدد سازمان، مدیران بالفعل یا بالقوه بخش انفورماتیک و مدیران فناوری اطلاعات، CIO سازمان ها، مدیران شرکتهای کامپیوتری و یا خدمات انفورماتیکی، که در کنار دانش فنی، با درک صحیح اهمیت تاثیرگذاریهای سازمانی این فناوری، مطالعه ابعاد مدیریتی و سازمانی فاوا را در برنامه ارتقاء توانمندی های خود پیش بینی نموده اند، تبادل نظرات و تعاملات این جامعه متخصص و تلفیق تجربیات ایشان با مسایل کسب و کار، همواره سبب شده تا هم افزایی های ارزشمندی در محیط کلاسهای آموزشی پدید آید.
سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات
1. کاربرد آی تی
2. سیستم های اطلاعات مدیریت
3. مدیریت آی تی
4. بازاریابی الکترونیکی
5. ضوابط معماری آی تی
6. تجارت الكترونیك
7. تحقیق با اینترنت
8. مدیریت دانش
9. مدیریت استراتژیک
10. مدیریت تکنولوژی
11. مدیریت کسب و کار
12. آمار در مدیریت
13. رفتار سازمانی
14. تفکر سیستمی

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

300 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

2620 صفحه

کتاب الکترونیکی لاتین

297 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, Nobel, Oxford edu, Cbv, Acs, Qal, Dnw, Tuv

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت فناوری اطلاعات Master of Business administration (MBA) Management – IT Management tendency E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *