0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی کاربرد آمار در مدیریتApplication of Statistics in Management E-learning

آموزش مجازی کاربرد آمار در مدیریتApplication of Statistics in Management E-learning

دوره آموزش مجازی کاربرد آمار در مدیریت با مدرک معتبر آغاز گردد

شناسه محصول: 12023 دسته: برچسب:
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره آموزش مجازی کاربرد آمار در مدیریت با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید

امار علمی جدید است که شیوه ها و روش های ان در قرن اخیر تکوین و بسط یافته و با انکه مدت زیادی از پیدایش ان نمیگذرد،به سرعت توسعه یافته است .به طوری که قلمرو مفاهیم مورد استفاده در ان از علوم ریاضی فراتر رفته و به کارگیری ان در سایر علوم رواج یافته است.
امروزه بندرت میتوان بدون استفاده از روش های اماری اقدام به تفسیر،تبیین و تحلیل نتایج بدست امده از تحقیقات و پژوهش های علمی کرد.به این ترتیب در قلمرو علم مدیریت واقتصاد نیز کمتر میتوان بدون استفاده از روش های اماری تحقیقی در خور توجه انجام داد.بنابرین پژوهش گران علم مدیریت و اقتصاد نیز باید برای اجرای طرح های تحقیقاتی خود در حد لزوم به این ابزار مجهز شده،برای براورد نیاز های ویژه خود از ان بهره مند شوند.
کلمه امار دو معنای کاملا متفاوت دارد.در یک معنا عبارت است ازروشی علمی که برای جمع اوری،تلخیص،تجزیه وتحلیل،تفسیر و به طور کلی مطالعه و بررسی مشاهدات به کار برده میشود.در معنای دیگر با عبارت (مشاهدات عددی)مترادف است،مثلا وقتی به بعضی از گزارش های بانک مرکزی یا مرکز امار ایران اشاره کنیم و ان را امار می نامیم معنای ان این است که در انها اعداد وارقام موجود است.این معنای قدیمی تر و معمول تر کلمه امار است.در ابتدا امار به منظور فراهم نمودن اطلاعاتی که دولتمردان را در کارهای حکومتی یاری میکرد،جمع اوری می گردید.
به کارگیری روش های اماری در علوم اجتماعی و رفتاری کمی قبل از جنگ دوم جهانی اغاز شدو تعداد امارگیریها در زمینه های مختلف افزایش یافت و ضرورت تفسیر اطلاعات مربوط به روانشناسی و تعلیم و تربیت اشنای با علم امار را اجتناب ناپذیر کرد.امروزه موفقیت در بسیاری از زمینه های علمی مانند علوم انسانی،پزشکی و فنی مهندسی بدون داشتن اطلاعات لازم از علم امار مشکل و گاهی غیر ممکن است.
این دوره آموزشی مرجع خوبی برای دانشجویان رشته های مدیریت،اقتصاد،حسابداری می باشد.و اینکه این دوره برای تدریس و فهم امار برای این رشته ها نیز مناسب است.

سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی کاربرد آمار در مدیریت
كليات
مطالعه توصيفي داده هاي طبقه بندي نشده
طبقه بندي و توصيف هندسي مشاهدات جامعه
توصيف مقداري مشاهدات طبقه بندي شده
توابع احتمال گسسته
توابع احتمال پيوسته
توزيع نرمال

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

40 ساعت

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

259 صفحه

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

WTG, Nobel, Oxford edu, Cbv, Acs, Qal, Dnw, Tuv

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی کاربرد آمار در مدیریتApplication of Statistics in Management E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *