0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت شهری – شهرسازی Doctor of Business Administration (DBA) management- Urban Management tendency – E-learning

دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت شهری – شهرسازی Doctor of Business Administration (DBA) management- Urban Management tendency – E-learning

Share:
توضیحات

توضیحات

درباره مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA  مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

 درباره دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت شهری – شهرسازی:

دوره  مدیریت  شهری به عنوان یکی از گرایش های دوره DBA توسط مرکز آموزش DBA بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در جهت ارائه آموزش های مورد نیاز مدیران فعال در زمینه مدیریت شهری تدوین شده است.
قرن بیست و یکم قرن جامعه شهری در مقیاس جهانی است. جامعه ای که از یک سو در آن شیوه زندگی شهری غالب است و از سوی دیگر فعالیت های صنعتی خدماتی وجه تولید کشاورزی را به حاشیه رانده است. جامعه شهری از نظر علمی، مفهومی به مراتب گسترده تر از مکان های شهری دارد تا آنجا که روستا نیز در قرن بیست و یکم به شیوه زندگی شهری خواهد زیست. علی رغم انقلاب های پی در پی فن آوری اطلاعات، جهانی شدن و تکنوپل ها، شهرها همواره جلوه گاه قرنها تلاش و تکاپوی انسان در ابعاد ساخت و سازهای فیزیکی، فرهنگی، هنری، معماری، اقتصادی و نهادهای اجتماعی سنتی بوده و با یکپارچگی خود بر رفتارها و تفکرات مردم، اثر ماندگار و تحول پاینده داشته اند. در چنین فراگردی از نوآوری ها و تداوم سنت ها، مدیریت شهرها به ویژه کلان شهرها از پیچیدگی و اهمیت ویژه برخوردار است و بدون تجهیز به نگرشی نظام دار ( سیستماتیک) و پویا، اساسا مدیریت بر شهرها از حوزه مجموعه ای از اقدام های پراکنده، متنافر و جبرانی فراتر نخواهد رفت. نوین دانش مدیریت شهری همپای مدیریت کلان ملی کشوری وظایفی مهم تر و گسترده تر از عرصه خدمات سنتی شهری را در دستور کارخود دارد. حفظ محیط زیست، تقلیل نابرابری های منطقه ای و طبقاتی، تامین مسکن مناسب، ساماندهی اوقات فراغت، هویت بخشی و زیباسازی شهر و از همه مهمتر ساماندهی جامعه مشارکتی از جمله چالش های مدیریت شهری نوین هستند.

هدف دوره

هدف از برگزاری  دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت شهری – شهرسازی تجهیز مدیران شهری به بینشی خلاق، جامع نگر و چند تخصصی است تا در حل مسایل بومی ( به ویژه معضلات شهرها که در شرایطی خاص از جامعه در حال گذار و شهری شدن شتابان قرار گرفته اند) توانمندی خود را بکار می گیرند. مدیر شهری حاصل از این دوره آموزشی، هماهنگ کننده ای خلاق خواهد بود که به بینش چند تخصصی برای حل مسایل بومی کشوری که در شرایطی ویژه از جامعه در حال گداز و شهری شدن شتابان قرار دارد، مجهز می باشد.

مخاطبین دوره

مسئولان و مدیران امور شهری، اعضا، شوراهای شهر، کارشناسان و مهندسین مشاور شهرسازی، معماری و کارآفرینان مرتبط با مسائل شهری.

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد (جمعا 600 ساعت)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت شهری – شهرسازی Doctor of Business Administration (DBA) management- Urban Management tendency – E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *