0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دوره متوسطه Secondary education counseling and planning E-learningC

دوره آموزشی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دوره متوسطه Secondary education counseling and planning E-learningC

Share:
توضیحات

توضیحات

اهدافی که برای آموزش متوسطه توسط صاحبنظران و متفکران مطرح شده اند، متعددند و به اشکال مختلفی نیز می توان آنها را طبقه بندی کرد.نیاز جامعه به نیروی کار ماهر، محدودیت امکانات و محدودیت گنجایش افراد، آموزش متوسطه را برای جمع کثیری از افراد، مقطع پایانی تحصیلات کرده است. این جمع کثیر هم به لحاظ اداره زندگی فردی و هم به جهت اثرات خاص اجتماعی، باید قادر باشند به نحوی مفید در جامعه زندگی خود را اداره کنند. یکی از لوازم زندگی مفید و سالم اجتماعی، دارا بودن شغل و حرفه برای امرار معاش و سوددهی اجتماعی است. اشتغال نوعی پذیرش مسئولیت اجتماعی است که هم باعث اعتماد بنفس و عزت نفس می گردد و به خود اقناعی منجر می شود و هم منجر به گردش چرخهای جامعه.یکی از معضلات آموزش متوسطه برای آموزشهای حرفه ای تغییرات سریع فناوری است که تغییر در اشتغال را در پی دارد. آموزش متوسطه باید به گونه ای آموزش را ارائه کند که افراد هم مهارت لازم برای انجام یک کار را کسب نمایند و هم از انعطاف لازم برای تغییر شغل برخوردار باشند.هدفهای کلی این دوره آموزشی آن است که خواننده با اهمیت، ضرورت و جایگاه برنامه‌ریزی آموزش و پرورش آشنا شود و به مبانی، اهداف، محتوا، اصول و روشهای برنامه‌ریزی درسی دوره متوسطه آگاهی پیدا کند. علاوه بر این، دانش پذیر با مطالعه و فهم عمیق مطالب، آمادگی نسبی برای مشارکت در برنامه‌ریزی درسی دوره مزبور را به دست آورد.

 تعاریف و مفاهیم

 تعیین نیازهای آموزشی

 تعیین اهداف آموزشی

 تصمیم گیری

 انتخاب رشته

 معرفی رشته ها

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دوره متوسطه Secondary education counseling and planning E-learningC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *