0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ایزو Topics of ISO 27001 Information Security Management system E-learning 27001

آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ایزو Topics of ISO 27001 Information Security Management system E-learning 27001

همراه با مدارک معتبر آغاز گردید ISO 27001 دوره آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

شناسه محصول: 11003 دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
اطلاعات و داده ها در سازمانها به عنوان دارایی هر سازمان محسوب می شود و لازم است نحوه کنترل و نگهداری و ریسک از دست رفتن اطلاعات به منظور بقا کسب کار مورد بررسی و مدیریت قرار گیرد. این استاندارد که پایه آن ISO 9001 تشکیل میدهد مبتنی بر فر آیند گرایی و بهبود مستمر می باشد و هدف از تدوین این استاندارد بوجود آوردن الگوی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم امنیت و داده ها می باشد. نیاز روزافزون به استفاده از فناوریهای نوین در عرصه اطلاعات و ارتباطات، ضرورت استقرار یک نظام مدیریت امنیت اطلاعات را بیش از پیش آشکار می‌نماید .
ISO 27001 به مدیران این امکان را می دهد تا بتوانند امنیت سیستم های خود را با به حداقل رساندن ریسک های امنیتی و تجاری کنترل کنند. این استاندارد بین المللی سازگار با سری استاندارد های مدیریت کیفیت (ISO9001) و مدیریت زیست محیطی (ISO14001) می باشد. همچنین این استاندارد بین المللی , قابل استقرار در تمامی سازمان ها بوده و الزاماتی را برای ایجاد , اجرا , پایش , بازنگری , نگهداری و بهبود یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مستند نموده و با در نظر گرفتن مفهوم ریسک کلان , کسب و کار سازمان را مشخص می کند.
مخاطبین دوره مباحث سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:
کلیه افرادی که به نحوی در محل کار خود از سیستم های اتوماسیون اداری ، حسابداری ، داده پردازی و بطور کلی از سیستم های اطلاعاتی استفاده میکنند اعم از مدیران ارشد ، مدیران و کارمندان سازمان ها ، بانک ها و ادارات دولتی و خصوصی.
سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:
1-الزامات ISO 27001
2-کلیات ISO 27001
3-کاربرد ISO 27001
4-مسئولیت مدیریت
5-ممیزی داخلی سیستم های امنیت اطلاعات
6-بازنگری مدیریت سیستم های امنیت اطلاعات
7-بهبود سیستم های امنیت اطلاعات

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

ساعت30

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

صفحه1086

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

NOBEL C.U, OXFORD EDU, WTG, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ایزو Topics of ISO 27001 Information Security Management system E-learning 27001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *