0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مباحث مدیریت بحران با استاندارد Crisis management with ISO 22320 standard E-learning 22320

آموزش مجازی مباحث مدیریت بحران با استاندارد Crisis management with ISO 22320 standard E-learning 22320

همراه با مدارک معتبر آغاز گردید ISO دوره آموزش مجازی مباحث مدیریت بحران با استاندارد 22320

شناسه محصول: 11062 دسته: برچسب: ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی مباحث مدیریت بحران با استاندارد ISO 22320 با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
این استاندارد که تحت شماره ایزو ۲۲۳۲۰ شماره گذاری شده است ، الزامات مرتبط با آمادگی در شرایط بحران را تعیین نموده است .این استاندارد ارائه خدمات توسط سازمانهای تامین کننده غذا ، آب ، خدمات ایمنی و بهداشت و سلامتی ، عملیات خروج از منطقه حادثه دیده و خدمات برق رسانی و سوخت و انرژی را بعنوان الزامات اولیه تعریف نموده است .
این استاندارد تحت عنوان مدیریت پاسخ به حوادث و یا مدیریت بحران نامگذاری شده است ودر تمامی سازمان ها، کارخانجات دولتی و خصوصی می تواند پیاده سازی شود، به طورکلی اجرای الزامات این استاندارد می تواند باعث کاهش خطرات وصدمات جانی به پرسنل یک سازمان به هنگام بروز بحران شود.
به بیانی دیگر دراین استاندارد دستورالعمل و روش های اجرایی معرفی شده که می تواند ساختار سازمان را درمقابل حوادث کنترل نموده و از بروز مشکلاتی که می تواند یک سازمان را در مقابل خطرات و حوادث تهدید کند، جلوگیری نماید.همچنین استاندارد ISO 22320 بیشتر بر تشخیص داده ها و اطلاعات عملیاتی و مدیریت صحیح آن ها تمرکز نموده است.

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

ساعت30

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

صفحه50

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

NOBEL C.U, OXFORD EDU, WTG, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مباحث مدیریت بحران با استاندارد Crisis management with ISO 22320 standard E-learning 22320”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *