0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت عمومی Doctor of Business Administration (DBA) management- General Management tendency E-learning

دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت عمومی Doctor of Business Administration (DBA) management- General Management tendency E-learning

Share:
توضیحات

توضیحات

درباره مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA  مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

 

درباره  دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت عمومی:

مدیریت در سطوح میانی و عالی سازمان مستلزم دید جامع و همه جانبه نگریست که تنها با کسب تخصص فنی در یک گرایش خاص مدیریتی حاصل نمی‌شود. مدیر عالی باید کل سازمان را در نظر داشته و فعالیت‌های بخش‌های پایین‌تر سازمان را درک کند تا بتواند کل سازمان را به پیش ببرد. چرخه سریع اطلاعات و رخدادهای پیرامون مدیران چنان با سرعت به وقوع می پیوندد که مجال مطالعه و پژوهش جهت تعیین استراتژی صحیح و با اطمینان را از مدیران سلب می نماید و در نتیجه تعیین راهکار مناسب برای مدیران دشوار خواهد شد.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با درک این موضوع و به منظور پاسخگویی به آن ، با اتکاء به سابقه طولانی خود در طراحی و برگزاری دوره های DBA، اقدام به طراحی   دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت عمومی نموده است.هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز پرورش مدیران اثربخش برای مشاغل استراتژیک سازمان است تا با دید چندبعدی خود بتوانند در انواع و اقسام سازمان‌ها به خدمت شایسته در سطح عالی بپردازند.

در این گرایش با توجه به کمبود وقت مدیران و علاقه مندان به شرکت در دوره ، به موضوعات اساسی ، ضروری و متنوع مدیریتی  پرداخته می‌شود و در زمانی کوتاه ، اطلاعات اصلی و مهم هر موضوع به شرکت کنندگان انتقال یافته و موجب ارتقاء دانش، بینش و مهارت های ایشان می گردد.

 

 

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد. (جمعا 600 ساعت)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش مدیریت عمومی Doctor of Business Administration (DBA) management- General Management tendency E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *