0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > دوره آموزشی آشنایی با آزمون های روانشناسی Introduction to psychology tests E-learning

دوره آموزشی آشنایی با آزمون های روانشناسی Introduction to psychology tests E-learning

Share:
توضیحات

توضیحات

دوره آموزشی آشنایی با آزمون های روانشناسی: این آزمون درواقع یک وسیله‌ی عینی و استانداردشده است. ازاین‌جهت عینی است که اجرا، روش نمره‌گذاری و تفسیر نتایج آن طبق قواعدی معین و مشخص است و قضاوت شخصی در آن تأثیری ندارد و ازاین‌جهت استانداردشده است که روی گروهی از افراد قبلاً اجراشده و نتایج مطالعات و پژوهش‌های مربوط به آن با روش‌های آماری مورد تجزیه‌وتحلیل قرارگرفته و روایی و پایایی آن تعیین‌شده است.

طبقه بندی آزمون ها :

طبقه‌بندی چیزی است که با توجه به ملاک شما برای انجام دادن آن شکل‌های مختلفی به خود می‌گیرد. تعداد آزمون‌های روانشناسی بسیار زیاد است. به همین دلیل با توجه به ویژگی‌های مختلفی که آزمون‌ها دارند به روش‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را طبقه‌بندی کرد. برای مثال می‌توان آن‌ها را ازلحاظ استاندارد بودن یا غیراستاندارد بودن، فردی یا گروهی بودن، آزمون سرعت یا قدرت بودن، آزمون کلامی یا غیرکلامی بودن و… طبقه‌بندی کرد.

فهرست سرفصل های دوره آموزش آشنایی آزمون های روانشناسی :

+ مبانی و تاریخچه روانشناسی

+ روانشاسی بالینی

+ روانشناسی عمومی

+ روانشناسی اجتماعی

+ روانشناسی رشد ۱ و ۲

+ آزمون های روانشناسی

+ ارزیابی روانشناختی

+ اصلاح نامه ی روانشناسی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی آشنایی با آزمون های روانشناسی Introduction to psychology tests E-learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *