0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > اخذ ایزو مباحث کیفیت مراکز آموزشی ISO 29990

اخذ ایزو مباحث کیفیت مراکز آموزشی ISO 29990

450,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

استاندارد 29990 ، جدید ترین استانداردی است که تاکنون در زمینه آموزش تدوین شده است . این استاندارد در سال 2010 توسط موسسه استاندارد بریتانیا (BSI) تدوین شده است.ویژگی های اصلی‌ این استاندارد تمرکز اصلی آن بر یادگیری (learning) است به جای آموزش (Training) است.

هم در سازمان‌های آموزشی و هم برای واحد آموزش سازمان‌ها این استاندارد قابل پیاده سازی است. این استاندارد در تمامی سازمان‌ها قابل پیاده سازی است که برخلاف استاندارد ایزو 10015 که صرفا برای واحد آموزش سازمان‌ها درنظر گرفته شده و استاندارد IWA2 که صرفا برای سازمان‌هایی که فعالیت اصلی‌شان آموزش است قابل کاربرد است،

این استاندارد علاوه بر توجه به فرایند آموزش،مدیریت مالی، به فرایند مدیریت منابع انسانی، مدیریت ریسک و… نیز توجه می‌شود و صرفا به فرایند های آموزش سازمان‌ها نمی‌پردازد. این استاندارد منتج به صدور گواهینامه‌ای که قابل استفاده در قراردادها است، می شود.

یک عامل کلیدی در مدیریت موفقیت شرکت های بزرگ در سراسر جهان دانش  است و ارایه خدمات آموزشی به طور گسترده ای به عنوان کسب و کاری خدمات گرا شناخته می شود. اهمیت اقتصادی رو به رشد یادگیری دانش در جامعه جهانی، فرصت های جدید اقتصادی مانند  فعالیت برای ارایه خدمات انتفاعی یادگیری را بوجود آورده است. در نتیجه تضمین کیفیت یک مساله در این زمینه بسیار مهم  محسوب می شود.

هدف ایزو 29990 ارایه دادن یک الگوی عمومی برای عمل و عملکردهای حرفه ای کیفیت و یک مرجع مشترک برای ارایه دهندگان خدمات آموزشی (LSPs) و مشتریان آنها در طراحی، ارایه آموزش و توسعه ، تحصیلات و توسعه غیر رسمی است.

استاندارد متمرکز بر یادگیرنده و نتایج حاصل از فرآیند یادگیری است و بر طیف وسیعی از گزینه های موجود برای ارایه خدمات یادگیری تاکید می نماید. در این استاندارد اشاره  به معیارهای صلاحیت ارایه دهندگان خدمات آموزشی شده است و به سازمان ها و اشخاص حقیقی ارایه دهنده خدمات آموزشی کمک خواهد کرد تا بتوانند نیازمندی ها و انتظارات خود را برای صلاحیت و توانایی توسعه را برآورده نمایند.

این ایزو همراه با گواهی داخلی ایزومستر ارایه می گردد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ ایزو مباحث کیفیت مراکز آموزشی ISO 29990”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *