0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > اخذ ایزو کیفیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون ISO 17025

اخذ ایزو کیفیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون ISO 17025

800,000تومان

Share:
توضیحات

توضیحات

این استاندارد الزامات عمومی برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون را تعیین می کند. مورد هدف آن نظام مدیریتی و الزامات فنی آزمایشگاه  است. در این استاندارد نظام مدیریتی به ساختار سازمان برای مدیریت فرایندها و یا فعالیت‌های آن ها اطلاق می‌شود که منابع ورودی سازمان را محصولات یا خدمات آن برای براوردن اهداف سازمان یا نیازمندی‌های کیفی مشتری‌های آن تبدیل می کنند و هم چنین با مقررات بیرونی سازمان نیز مطابقت دارد. تدوین این استاندارد به گونه ای است که شامل الزامات استاندارد ISO 9001 که به خدمات آزمون و کالیبراسیون مربوط می‌شود را می شود و در عین حال برای احراز صلاحیت فنی الزامات فنی مورد نیاز  را تعیین کند.

این استاندارد از پنج بخش اصلی تشکیل شده است:

قلمرو
منابع اصلی
واژگان فنی و تعاریف
الزامات مدیریتی
الزامات فنی
بندهای 4 و 5 حاوی الزامات اصلی برای احراز صلاحیت هستند.

کربرد این استاندارد در مورد کلیه سازمانهای انجام دهنده آزمون و یا کالیبراسیون است و مثلا شامل آزمایشگاه های شخص اول ، شخص دوم و شخص ثالث و نیز آزمایشگاه هایی است که در آنها  آزمون و یا کالیبراسیون بخشی از بازرسی و گواهی کردن محصول است.

این استاندارد صرف نظر از تعداد کارکنان با گستره حوزه فعالیت های آزمون و یا کالیبراسیون، در مورد کلیه آزمایشگاه ها کاربرد دارد. در این استاندارد هر گاه آزمایشگاهی یک یا چند فعالیت مذکور ، از قبیل طراحی و نمونه برداری  و ابداع روش های جدید را انجام نمی دهند، الزامات ذکر شده در بندهای مربوط به این فعالیت ها اعمال نمی شود.

 

این ایزو همراه با گواهی داخلی ایزومستر ارایه می گردد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ ایزو کیفیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون ISO 17025”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *