0
  • No products in the cart.
 

فروشگاه محصولات و خدمات

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > آموزش مجازی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001 Quality Management system E-learning ISO 9001

آموزش مجازی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001 Quality Management system E-learning ISO 9001

همراه با مدارک معتبر آغاز گردید ISO دوره آموزش مجازی مدیریت کیفیت استاندارد 9001

شناسه محصول: 11007 دسته: برچسب: ,
Share:
توضیحات

توضیحات

دوره ی آموزش مجازی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001با امکان اخذ مدرک معتبر به صورت ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری دایر گردید.
مدیریت کیفیت یکی از بحثهای جدید در زمینه تولید و خدمات است. گرچه سابقه آن به ابتدای تاریخ نیز می‌رسد اما مفهوم نوین کیفیت محصول قرن ۲۰ است. بر طبق یکی ازنگرشها :مدیریت کیفیت یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است. این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.بدین ترتیب طیف وسیعی از فعالیت‌ها را شامل می‌گردد. استاندارد های سری ۹۰۰۰ استاندارد های مدیریتی هستند که مبانی یک سامانه مدیریت کیفیت را بیان می کنند . به عبارت دیگر استانداردهای سری ایزو ۹۰۰۰ استاندارد محصول نیست ولی راهکارهای اجرایی برای رسیدن به کیفیت مناسب مجصولات و رضایت مصرف کننده ارائه میکند .استاندارد های سری ISO9000 کاملا عمومی بوده و در تمام بخشهای صنعت و خدمات قابل پیاده سازی است . از بین استانداردهای خانواده ۹۰۰۰ تنها استاندارد ISO 9001 دارای گواهینامه می باشد و سایر استانداردها نقش راهنما را دارد . هدف از تدوین این استاندارد به وجود آوردن الگویی بین المللی ، برای پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی سازمانها برای حفظ موقعیت بازار ملی و بین المللی ، با اهداف ارائه خدمات با کیفیت در بازار رقابت جهانی است.لذا برای رسیدن به این امر مهم ، استفاده از سیستمی که در عرصه بین المللی مورد استفاده قرار گرفته توصیه می شود .
دوره آموزشی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001 با رویکرد به استاندارد بین المللی موجود در این زمینه برای تمامی علاقه مندان به این دوره آموزشی به صورت مجازی و الکترونیکی تدوین گردیده است و همچنین به لحاظ ارزیابی و تایید صلاحیت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان شما پس از ثبت نام و شرکت به صورت غیر حضوری در این دوره و شرکت در ارزیابی به صورت ارائه پروژه پایان دوره می توانید گواهینامه آموزشی با مهر و تایید سازمان ملی استاندارد دریافت نمایید که از اعتبار بالایی برخوردار است.
سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001:
1-دامنه كاربرد
2-اصطلاحات و تعاريف
3-نظام مديريت كيفيت
4-مسؤليت مديريت
5-مديريت منابع
6-پديد آوري محصول
7-اندازه گيري ، تجزيه و تحليل و بهبود
8-مزایای استاندارد ایزو 9001
9-الزامات ایزو 9001

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

مدت دوره

ساعت30

مخاطب دوره

بزرگسالان

مدرس دوره

گروه مدرسان

کتاب الکترونیکی فارسی

صفحه290

مدارک رایگان این دوره بعد از ارزیابی

مدرک فارسی و لاتین بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

مدارک قابل اخذ از آکادمی های بین المللی

NOBEL C.U, OXFORD EDU, WTG, CBV

مدارک قابل اخذ از آکادمی های داخلی

ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مجازی مدیریت کیفیت استاندارد ISO 9001 Quality Management system E-learning ISO 9001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *