فروشگاه محصولات و خدمات

گواھینامه ایزو Nobel

3,437,500تومان30,078,125تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , ,
Share:
توضیحات

توضیحات

کمپانی NOBEL Cert Universal در سال ۲۰۱۶ در کشور گرجستان فعالیت خود را در زمینه آموزش مجازی و ارائه خدمات آموزشی آغاز نموده و در کشور آلمان در زمینه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت در صنعت حمل و نقل و سایر زمینه ها دارای نمایندگی می باشد و با افتخار تحت مدیریت و نظارت مستقیم هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان سیستم ابتکار TEDSA Holding و ریاست این مجموعه می باشد و با توجه به کادر مجرب و اساتید دانشگاهی و اعتبار جهانی فعالیت های آموزشی، آزمون های آنلاین،ممیزی های مستمر در این هلدینگ توانسته است جایگاه خوب و ارزش برند بین المللی به دست آورد.


کلیه علاقه مندان به اخذ ایزو از این برند میبایست الزامات استقرار ایزو را رعایت نموده و از مشاوره های حضوری و غیر حضوری هلدینگ توسعه دهندگان بهره مند گردد و پس از ممیزی انطباق الزامات و موفقیت در این حوزه این گواهی برای متقاضیان قابل صدور است.


گواهی های صادره از این برند از وب سایت اصلی آن به نشانی www.nobelcert.org قابل استعلام و بسیار معتبر می باشد.


  • این شرکت به صورت مستقل فعالیت می نماید و برای شرکت های ایرانی که جهت فعالیت های خود به برندهای ثبت شده در خارج از ایران به منظور قرارنگرفتن در شرایط تحریم نیاز دارند بسیار مناسب است. همچنین توجه نمایید الزامات مرجعی که قصد دارید این گواهی را ارائه نمایید بررسی کنید، این شرکت به صورت مستقل فعالیت می نماید و تحت نظارت IAF قرار ندارد.

این کمپانی با نام کامل NOBEL CERT UNIVERSAL .LTD ثبت شده میباشد و ارتباطی با جایزه آلفرد نوبل به نام برنامه صلح ندارد.

 

 

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

سایز سازمان

کوچک, متوسط, بزرگ

روش مشاوره

حضوری, غیر حضوری

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گواھینامه ایزو Nobel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *