0
  • No products in the cart.

شهر آستارا یکی از بهترین و برترین شهرهای مرزی ایران است که از لحاظ موقعیت اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد. قسمتی از این شهر در شرق به دریای خزر متصل است و همین مساله اهمیت آن را دو چندان می‌کند. بسیاری بر این باور هستند که آستارا در قسمت شمال و شمال شرقی ایران مهم‌ترین شهر مرزی است و البته این حرفشان هم اشتباه نیست. به‌دلیل اینکه بازرگانان و تاجران زیادی برای واردات و خرید و فروش در این مرز اقدام می‌کنند و همین اهمیت سفر و اقامت در این شهر را افزایش می‌دهد. در ادامه این مطلب به بررسی هتل‌ها و محل‌های اقامتی در آستارا می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با رزرو هتل های آستارا علی بابا اقامتی آسوده را تجربه کنید.

هتل‌های آستارا

در این شهر مرزی و البته زیبا هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره‌ای ساخته شده که از نظر کیفی دست کمی با هتل‌های شهرهای زیارتی و توریستی ایران ندارند. در ادامه با توضیحات بیشتری چهار هتل افرا، جهانگردی، اسپیناس و ابوالفضل را معرفی خواهیم کرد.

هتل اسپیناس

بالاترین رتبه از نظر کیفیت و ستاره در شهر آستارا مربوط به هتل زیبا و ویلایی اسپیناس می‌شود. این هتل بین‌المللی جنب پلیس راه آستارا-تالش در پنج طبقه و 116 باب اتاق و سوئیت ساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی و زیبایی‌های اطراف هتل هرچه که بگوییم کم است!

هتل را در منطقه جنگلی کنار دریاچه استیل آستارا ساخته‌اند. این منطقه از نظر رطوبت کم‌ترین میزان را بین شهرهای شمالی ایران دارد. ارتفاع بالای هتل از زمین باعث می‌شود تا شما مشرف به جنگل و کوه‌های اطراف آن باشید و مناظر بسیار دلنشینی را تجربه کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز هتل ساختمان و نوع ساخت آن به‌حساب می‌آید. ساختمان این هتل شبیه بناهای کارت پستالی مربوط به دوران قاجار است. بناهایی با سبک و ساخت اروپایی که بیشتر در انیمیشن‌های بابالنگ‌دراز و زنان کوچک دیده‌ایم. این ساختمان علاوه‌بر زیبایی‌های نمای خارجی، طراحی داخلی خیلی شیکی هم دارد. اتاق‌های هتل همه یا مشرف به دریاچه یا مشرف به دشت رو به روی ساختمان هستند. هتل اسپیناس 116 اتاق دو تا چهار نفره دارد که در همه آن‌ها امکاناتی نظیر بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، حمام،  لوازم بهداشتی، دمپایی، تلفن روم سرویس، صبحانه، یخچال، آباژور، میز تحریر، آب رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، اینترنت و قفل درب اتاق به‌شکل کارتی قرار گرفته است.

هتل اماکن دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق بازی ویدئویی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، فروشگاه، کافی نت، فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک و… اشاره کرد.

 

هتل ابوالفضل آستارا

این هتل در خیابان فرهنگیان، فرهنگ چهار روبروی اسکله، جنب مسجد فاطمه الزهرا (س) آستارا ساخته شده است. تعداد طبقات آن به سه طبقه و اتاق‌هایش به 26 باب اتاق و سوئیت می‌رسد که برای یک هتل سه ستاره کمی کوچک است. در هر اتاق امکانات کامل یک خانه‌ به تعداد ظرفیت آن دردسترس خواهد بود. اتاق‌های هتل برای دو تا هفت نفر ظرفیت دارند. برای جمعیت‌های بالا سوئیت‌های آپارتمانی مبله‌ای در نظر گرفته شده که بزرگ هستند و به اندازه هفت نفر مبلمان و امکانات دارند.

در این هتل جاهایی مثل کافی‌شاپ، رستوران و کافی‌نت طراحی شده و خدماتشان شامل خانه‌داری، خشکشویی، بیدار باش و پذیرش 24 ساعته می‌شود. لازم به ذکر است هتل ابوالفضل مجهز به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق است و در ساخت آن پله‌های اضطراری و آسانسور تعبیه کرده‌اند.

 هتل افرا

هتل نسبتا مرتفع افرا در پنج طبقه با 20 باب اتاق ساخته شده که ظرفیت آن‌ها از یک تا چهار نفر است. طبقه همکف و اول هتل افرا شامل مجتمع تجاری و رستوران و لابی می‌شود و اتاق‌ها در دیگر طبقه‌ها ساخته شده‌اند. از جمله ویژگی‌های بارز هتل می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد. این هتل نزدیک به قسمت شرقی آستارا و نزدیک به ساحل خزر قرار دارد که این می‌تواند ویوی خوبی را برای شما نمایش دهد.

از جمله امکانات موجود در این هتل سه ستاره می‌توان به یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع و امکان سرو صبحانه اشاره کرد. در هتل افرا صرافی، خشکشویی و کافی نت، اتاق چمدان و اتاق اپراتور برای خدمات روزمره، کافی‌شاپ و رستوران برای خوراک و مرکز خرید برای خرید وسایل پیش‌بینی شده است.

هتل جهانگردی

هتل دو ستاره جهانگردی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شمال است که ساخت آن مربوط به سال‌های 52 و53 می‌شود. این هتل قدیمی در دو طبقه با 40 باب اتاق توانسته خدمات خوبی ارائه دهد و در سال 95 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل جهانگردی در خیابان حکیم نظامی، روبروی اداره بهداشت آستارا ساخته شده و یک خیابان تا دریا فاصله دارد. ویژگی بارزی که این هتل از آن برخوردار است، نزدیکی آن به مراکز اداری و بهداشتی آستارا به‌حساب می‌آید. به‌طوری‌که با کمی پیاده‌روی به بیمارستان و دیگر ادارات آستارا می‌رسید.

این هتل اتاق دو تخته و سوئیت‎‌های چهار نفره دارد و در هر اتاق امکانات مناسب یک زندگی و خانه را قرار داده است. شما می‌توانید با رزرو هتل آستارا چه هتل جهانگردی و چه دیگر هتل‌های این شهر قبل از اتمام گنجایش و بدون دردسر اتاق موردنظرتان را رزرو کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website