0
  • No products in the cart.
 

کار در قطر (لیست مشاغل مورد نیاز قطر)

کار در قطر (لیست مشاغل مورد نیاز قطر)

کار در قطر (لیست مشاغل مورد نیاز قطر)

کار در قطر مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است این کشور به دلیل جام جهانی فرصت های شغلی بسیاری ایجاد کرده است به همین دلیل عده زیادی از کشورهای مختلف برای کار به این کشور مهاجرت کرده اند. جالب است بدانید یکی از بهترین روش های مهاجرت به قطر دریافت اقامت کاری قطر می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره شرایط کار در قطر به طور مفصل بپردازیم.

کار در قطر (شرایط دریافت اقامت کاری قطر)

میزان حقوق و دستمزد در قطر عموما نزدیک به حقوق های غربی است. یکی از نکات بسیار جذاف قطر این که مالیات شخصی ندارد لذا درآمد خالص در قطر معمولاً بسیار بیشتر است.

کمی قبل تر، بسته های پاداش به عناصر مختلفی تقسیم می شد: حقوق اساسی، تأمین یا کمک هزینه ماشین، تأمین مسکن یا کمک هزینه، پوشش پزشکی، تحصیل برای کودکان و بلیط هواپیما برای رفتن به کشور محل تولد. اما اکنون، کارفرمایان تمایل دارند فقط حقوق بدهند که تمام این هزینه ها را پوشش می دهد، اگرچه در برخی موارد عملکردها پاداش های دیگری نیز وجود دارد.

علاوه بر حقوق و دستمزد، در پایان دوره قرارداد به کارگران پیمانکاریغرامتتعلق می گیرد. غرامت معمولاً براساس حقوق اساسی جدا از هرگونه پاداش است.

اگر مدت طولانی در قطر کار می کنید، غرامت می تواند مبلغ قابل توجهی باشد، و بسیاری از افراد موفق می شوند که یک پشتوانه مالی خوبی را جمع کنند و یا زندگی سطح بالایی داشته باشند.

غرامت قطر هیچ ربطی به بیمه ندارد، بلکه پاداش پایان قرارداد است که طبق قانون لازم است به کارگران مهاجر به عنوان نوعیتشکراز آن ها برای خدمت به دولت پرداخت شود. (به عنوان پایان مزایای خدمات نیز شناخته می شود.) مقیاس غرامت به طور معمول ۱۵ روز و یا در بعضی موارد ۲۰ روز مبلغ پایه در سال اشتغال برای سه سال اول و پس از آن حقوق ماهانه در هر سال اشتغال است.

جهت مطالعه ادامه این مقاله به مجله تراول تورز مراجعه نمایید.

مشاهده مقاله: شرایط کار در قطر

3 Comments
  • آهنگ پیشواز ایرانسل
    پاسخ
    Posted at 12:20 ب.ظ, 16/10/2021

    وای عالیه این کشور

    • طاهرزاده
      پاسخ
      Posted at 8:06 ب.ظ, 26/11/2022

      god

    • طاهرزاده
      پاسخ
      Posted at 8:07 ب.ظ, 26/11/2022

      خیلی خوب

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website