0
  • No products in the cart.
 

فورد اتومبیل های خود ران خود را در شهری بی نام آزمایش خواهد کرد.

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > اختراعات و نوآوری ها  > فورد اتومبیل های خود ران خود را در شهری بی نام آزمایش خواهد کرد.
اتومبیل های خودران فورد

فورد اتومبیل های خود ران خود را در شهری بی نام آزمایش خواهد کرد.

اکنون عصر اتومبیل های خودران، با شرکت هایی در صنعت تکنولوژی که شتابان در حال تولید انواع سخت افزار و نرم افزار هستند تا اتومبیل های خودران را در آینده ای نزدیک به ما عرضه کنند، فرا روی ما قرار دارد. اما می بایست در نظر گرفت تکنولوژی چطور در سال آینده بر جامعه اثر می گذارد. فورد به نوبه خود می خواهد بداند چطور وسایل نقلیه خودکار نه تنها در شهرها استفاده می شوند بلکه آن ها را تغییر می دهند. اتومبیل سازان اکنون اعلام کرده اند که در حال کار بر روی شهری هستند که اتومبیل های خودران در آن حرکت می کنند و اینکه کسب و کارهای خاص چطور می توانند از این تکنولوژی منتفع شوند. فورد هیچ نوع اطلاعات خاصی در مورد اینکه آن ها در چه شهری کار می کنند نشر نمی دهد و حتی معاون الکتریکی سازی وسایل نقلیه خودکار، به نام شریف ماراکبی، هیچ چیزی درباره این موضوع به خبرنگاران نمی گوید.

چطور اتومبیل های خودران، شهرها را تغییر می دهند.

با این وجود، ماراکبی چگونگی کار با شرکت های همکار نظیر Lyft، دومینو و Postmates را توضیح می دهد. فورد نیازهای بازار اتومبیل های خودران را بهتر متوجه می شود. جیم فرلی معاون اجرایی فورد و رئیس بازارهای جهانی، درباره تلاش های شرکت توضیح می دهد و بیان می کند که چطور می توان از وسایل نقلیه خودران به عنوان وسایل حمل و نقل عمومی برای مردمی که به این سرویس دسترسی ندارند، استفاده کرد. علاوه برآن، وی توضیح داد مشارکت با Postmate به شرکت ایده بهتری داد درباره اینکه چطور می توان پیکی را در این شهرها راه اندازی کرد و چطور اتومبیل های خودران تک تک کسب و کارها را در ازای مالکیت وسیله نقلیه خودران شخصی نجات می دهند. فورد می گوید در حال گسترش فعالیتش و شروع همکاری با دومینو و Lyft در این شهرها است، که به آن ها درک بهتری از واکنش مردم نسبت به تغییرات عمده این خدمات می دهد. در کل اگر یک اتومبیل خودران پیتزای شما را برایتان بیاورد، باز هم مجبورید برای گرفتن پیتزایتان از خانه خارج شوید. فورد هم اکنون این سرویس را در حومه شهرها امتحان کرده است و به این نتیجه رسیده است که بسیاری از مردم از اینکه پیتزایشان را از یک اتومبیل خودکار بگیرند، در پوست خود نمی گنجند. اما گرفتن پیتزا از چنین اتومبیل هایی در شهرها آنچنان جذاب نیست زیرا آن ها می بایست از پله های طبقه های بالای ساختمان ها پائین بیایند یا منتظر آسانسور بشوند تا به درب ساختمان برسند و پیتزا را دریافت کنند.

ما نسبت به اتومبیل های خودران چطور واکنش نشان می دهیم.

ما میبایست بررسی کنیم وقتی که خیابان ها پر از اتومبیل های خودران می شوند، عابرین پیاده نسبت به آن ها چه واکنشی نشان می دهند. درباره همه واکنش های ضروری اما کوچک خودتان نسبت به رانندگان فکر کنید در زمانیکه پیاده به سر کارتان می روید. هنگامی که از خیابان رد می شوید به رانندگان نگاه می کنید که ببینید آیا می ایستند، به حرکت سرشان نگاه می کنید تا ببینید آیا به شما توجه می کنند و حرکت دست هایشان را دنبال می کنید که ببینید آیا به شما اشاره می کنند یا نه. در این صورت، بدون وجود راننده، همه آن رفتارها نیز از بین می روند. به همین دلیل است که موسسه حمل و نقل Virginia Tech بر روی چراغ راهنمایی کار می کند که به عابرین پیاده همچنین رانندگان دیگر علامت می دهد که یک اتومبیل خودران در خیابان است. بسیاری از خودروسازان می گویند اتومبیل های خودکار آن ها در سال های بین 2020 و 2025 به بازار انبوه عرضه می شوند و ما امیدواریم که تا ان زمان بدانیم چطور باید با ان ها برخورد کنیم.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website