0
  • No products in the cart.
 

آموزش پخت کیک خانگی موز و گردو ساده و خوشمزه

کیک خانگی موز و گردو

آموزش پخت کیک خانگی موز و گردو ساده و خوشمزه

پختن کیک های خانگی در عین اینکه یک خوراکی خوشمزه خانگی سالم به شما می دهند، اعتماد به نفس تان را برای خلق یک اثر هنری مثل یک کیک بالا می برند. پختن کیک های خانگی بسیار فرحبخش و جذاب و سرگرم کننده هستن می توانند سلامت شما را هم تضمین کنند. در ادامه با تیم تدسا همراه باشید تا با طرز تهیه کیک خانگی موز و گردو که واقعا بی نظیر و خوشمزه است آشنا شوید.

 

مواد لازم برای کیک خانگی موز و گردو

– ۱۷۵ گرم کره‌ی نرم‌شده بدون نمک

-۱۷۵ گرم شکر

– ۳ تخم‌مرغ متوسط

– ۱۷۵ گرم پودر کیک

– ۷۵ گرم آرد الک‌شده

-۵۰ گرم گردو خرد شده

-۲عدد موز متوسط

 

طرز تهیه کیک خانگی موز و گردو

در یک ظرف کره و شکر را با هم مخلوط کنید تا زمانی که یک دست و لطیف شود. تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی به مخلوط اضافه کنید. اگر به نظر می‌رسد مخلوط در حال بریدن و دلمه شدن است یک قاشق غذاخوری آرد به آن اضافه کنید. آرد باقی‌مانده را با تکه های گردو خرد شده به مخلوط اضافه کنید. سپس ظرفی را که برای پخت کیک آماده کرده اید بیاورید. ابتدا نصفی از مخلوط مواد کیک را کف ظرف بریزید و سپس برش های حلقه حلقه شده موز را روی آن بچینید و لایه بعدی مواد کیک را روی موزها بریزید حالا کیک را در دمای ۱۷۰ درجه‌ی سانتیگراد (۱۵۰ درجه‌ی فر فن دار) بپزید.

حال کیک زیبایتان را در یک ظرف خوب بگذارید، می توانید از میوه های خرد شده فصل یا چند برش شکلات یا یک لایه نازک خامه روی کیک تان استفاده کنید تا رنگ و لعاب خوبی بگیرد.پیشنهد می کنیم این کیک خانگی خوشمزه را با یک لیوان چای یا قهوه داغ سرو کنید و بابت زمان کمی که برای پخت آن صرف کردید لذت ببرید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website