0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > کتاب الکترونیکی PDF اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی

کتاب الکترونیکی PDF اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی

 کتاب الکترونیکی PDF  اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی

کتاب اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

تا به حال چقدر برای شما پیش آمده که روز خوبی نداشته اید؟ کسل بوده و یا خسته و درمانده بوده اید؟ این موارد میتوانند به دلیل نداشتن خوابی خوش و راحت در شب پیش بوده و یا خوابی سرشار از استرس بوده باشند.خوابی درست و اصولی میتواند آنچنان انسان را شارژ روحی و جسمی نماید که بهترین تصمیمات و ایده ها را منجر شود.در این کتاب قصد دارم به راهکارهای داشتن یک خواب آرام و شیرین بپردازم .امیدوارم برایتان مفید باشد .

 

راهکارهای داشتن یک خواب آرام:

-1شمردن:هر چیزی که دوست دارید انتخاب کنید مثلاً شمارش اعداد از 100 به صورت نزولی و… خسته کردن ذهن سبب به خواب رفتن میشود.

2- تمرکز روی یک موضوع خاص (موضوع خسته کننده)در مورد چیزی که ازناحیه سر شما دور باشد به طور مثال انگشت پای خود را احساس کنید و فقط به انگشت پایتان فکر کنید اگر فکر منحرف شد دوباره به انگشت برگردید .و مثال مسیری که از خانه به مرکز شهر یامحل کار با دوچرخه یاماشین طی کرده اید مسیر را با تمام جزئیات تصور کنید مغازه ها درخت ها و…

 

3- تصور کنید یک میلیارد تومان برنده شده اید ودر ذهن خود خرج کنید مثال کارهای خیریه و خرید چیزهای مختلف و تمامی موارد را جزء به جزء در ذهنتان تصور کنید .

4- تلاش کنید که ذهن خود را آرام کنید مثلا جدول کلمات متقاطع وخواندن کتاب یا روزنامه ذهن را آرام میکند وبه خواب میروید.

 

5 – تلاش کنید داستانی با جزئیات کامل در ذهن خود بسازید.داستانی که جذاب باشد و از آن لذت ببرید و…..

 

دو راهکار برای مقابله با استرس قبل از خواب :

افکار منفی(خدایند منفی):

1- افکاری که در ذهن می آید ونگرانیهای روز بعد را جزء به جزء بنویسید و به خودتان قول بدهید که در مورداین افکار نگران کننده فردا حتما فکر میکنید و الان زمان خواب است و نباید فکر کنید و …..

 


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان  اسرار طلایی رفع بی خوابی از سحر عزیز محمدی

 

حجم دانلود: 13 صفحه – 2.13Mb 

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website