0
  • No products in the cart.
 

اپلیکیشن‌های الکترونیکی برای کمک به بیماران ms

اپلیکیشن‌های الکترونیکی برای کمک به بیماران ms

اپلیکیشن‌های الکترونیکی برای کمک به بیماران ms

به نقل از سرپوش – مرزینیاک و همکاران در یک مقاله مروری اپلیکیشن های الکترونیکی را معرفی کردند که به مدیریت و درمان بیماران مبتلا به ms کمک می کند. علیرغم پیشرفت های اخیر در درمان مولتیپل اسکروزیس، بیشتر بیماران تنها به ندرت به خدمات درمانی دسترسی دارند یا به آسانی دسترسی ندارند که علت آن محدودیت حرکتی، هزینه های سفر، محدودیت زمانی درمان و مشاوره و فقدان دسترسی به متخصصان ms است.

 

پیشرفت در ارتباطات موبایلی، منجر به معرفی تکنولوژی های الکترونیک سلامتی شد که به بهبود دسترسی و کیفیت خدمات سلامتی کمک می کند. اینترنت به آسانی در دسترس مردم قرار دارد و بیشتر مردم می توانند از مزایای اپلیکیشن های الکترونیکی سلامتی استفاده  کنند، گسترش کاربرهای دیجیتال و تکنولوژی های ارتباطی برای بیماران با ms سریعا در سال های گذشته افزایش یافته است. این اپلیکیشن ها قصد دارند برنامه های بالینی سنتی را تکمیل کنند و می توانند مزایای قابل توجهی را در مورد هر دو بیماران مبتلا به ms و تامین کنندگان درمان ms داشته باشند.

 

برای بیماران استفاده از چنین اپلیکیشن های الکترونیکی منجر به نتایج بهتر و دسترسی سریعتر به امور مراقبت ها و اطلاعات بیماری و… می شود. این اپلیکیشن ها به بیماران کمک می کند تا به طور فعال در مدیریت خود شرکت کنند. با پیوستن بیمار به این نوع از درمان، سبب تغییر در عادت های روده ای و مثانه، فعالیت های روزانه و روحیه فرد می شود.

 

راه حل های الکترونیکی سلامتی در مورد ms می تواند به سادگی برنامه های چندرشته ای باشد که در خور مدیریت ms برای بیماران است. با این اپلیکیشن کنترل علایم بیماران تسهیل شده است. استفاده کارامد از منابع و زمان بالینی محدود از مزایای آن است. این مزایا دارای اهمیت است زیرا ms یک بیماری مزمن بلندمدت است که نیاز به کنترل، ارزیابی و مدیریت دارد. در این مقاله مروری ۲۸راه حل برای سلامت در مورد بیماران مبتلا به ms شناسایی شده که در چهار گروه غربالگری و ارزیابی کنترل بیماری و مدیریت خود، درمان و توانبخشی، مشاوره و آموزش تقسیم شدند. علاقمندان می توانند از  مقاله مروری با شماره ۲۹۶۹۱۲۰۸ در سایت pubmed با این اپلیکیشن ها اشنا شوند.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website