0
  • No products in the cart.
 

بازاریابی: ۵ ترفند بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > بازاریابی و فروش  > بازاریابی: ۵ ترفند بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی
بازاریابی: ۵ ترفند بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی

بازاریابی: ۵ ترفند بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی

بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی

امروزه کلید اصلی پیروزی در رقابت در عرصه های کسب و کار مدرون بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی است. با افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی و تاثیر بسیار زیاد این شبکه‌های در کسب و کار افراد زیادی سراغ بازاریابی به این صورت می‌روند و از متخصص ها و شرکت‌های موفق در این زمینه به‌خصوص کمک می‌گیرند.مجله توسعه دهندگان  قصد دارد چند قانون مهم که باید هنگام بازاریابی در شبکه های اجتماعی رعایت کنید را بیان کند.

برای موفقیت در امر بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما در ابتدا باید قوانینی را یاد بگیرید که زمینه‌ساز بازاریابی در این شبکه‌ها است.

اول: گوش دهید

موفقیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیازمند گوش کردن است نه حرف زدن.  پس شما به عنوان یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید اول خوب به حرف‌های آنها گوش دهید سپس در جهت برطرف کردن مشکلات آنها یا ایجاد تجربه‌ای بهتر برای‌شان برآیید.

دوم: کیفیت

فراموش نکنید که رقابت در شبکه های اجتماعی بسیار تنگاتنگ‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. شما اگر ۱۰۰ مطلب با کیفیت، قابل خواندن برای اشتراک‌گذاری داشته باشید بهتر از این است که ۱۰۰۰۰ مطلب داشته باشید که فاقد کیفیت لازم هستند و نمی‌توانند با کاربر ارتباط برقرار کنند.

سوم: صبر

<<گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی>> در بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار کاربرد دارد. هیچ مارکتینگی و هیچ کمپین تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی یک شبه موفق نمی‌شود و برای به ثمر نشستن آن صرف وقت نیاز است.

 

چهارم: در دسترس بودن

برای اثر‌گذاری بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید این حس را به افراد القا کنید که شما همیشه و در همه جا حضور دارید. قابل دسترسی بودن به این معنا است که شما باید به طور پیوسته مطالبی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا مخاطب دریابد شما همیشه حضور دارید.

پنجم: اثرگذاری

اصولا تبلیغات و مارکتینگی باید بتواند بر مخاطب اثر بگذارد . به عنوان یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی سعی کنید هر روز مقداری ازوقت خود را صرف سنجش میزان اثر‌گذاری تبلیغات و مارکتینگ خود در شبکه های اجتماعی کنید.

مطلب مرتبطی که در سایت تدسا می توانید مطالعه کنید:

۳۶ ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website