0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > کتاب الکترونیکی PDF به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر

کتاب الکترونیکی PDF به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر

 کتاب الکترونیکی PDF به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر

ارائه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان) ضبط و میکس در واحد انتشارات دیجیتال شرکت با همکاری کامپیوتر پانته آ فروش این کتاب صوتی یا کپی برداری و بازنشر از این اثر پیگرد قانونی دارد فقط جهت یادگیری و استفاده شخصی استفاده نمایید.

 

کتاب به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

 

سلامت کبد اغلب به سلامت پوست ارتباط دارد. پوست همه جوش نمی زند، بنابراین اینکه پوست کسی جوش می زند یا خیر، به تنهایی علامت خوبی برای میزان سلامت و قدرت کبد یک شخص نیست.

اما کبد سمی، چرب و یا به بیان ساده یک کبد دوست نداشتنی در جایی از بدن مشکل ایجاد میکند. اغلب این مشکل به صورت جوش و دیگر ناراحتیهای پوستی یا عوارض دیگر درجایی از بدن خودش را نشان می دهد.اگر شما از جوش پوستی رنج می برید و کبد شما دوست نداشتنی است، احتمالاً شما با بر طرف ساختن دائمی این جوشها مشکل دارید. مطمئناً قادرخواهید بود در یک دوره برای چند هفته یا حتی چند ماه پوست خود را درمان کنید، اما نهایتاً جوشهای شما برخواهند گشت. همچنین احتمال اینکه به مدت نامحدودی به مکملها و رژیم غذایی شدید تکیه کنید تا عدم تعادلی را که کبد دوست نداشتنی شما ایجاد کرده است را بهبود بخشید، بسیار زیاد است. بنابراین می خواهیم عاشق کبدمان باشیم و آن را پاکسازی کنیم تا کبدی سالم و قوی داشته باشیم.

 

چگونه کبد خود را دوست بدارید؟

 

از آنجایی که ما می توانیم هم سموم فیزیکی و هم سموم احساسی را در کبد خود ذخیره کنیم، بنابراین زدودن سموم در هر دو سطح فیزیکی و احساسی ضروری می باشد. چگونگی سم زدایی کبد به میزان زیادی به سیستم ایمنی و سبک زندگی هر شخص بستگی دارد. درحالیکه برنامه متعادل سازی کبد بسیار تأثیرگذار است، اما انجام آن به یک شکل، برای همه افراد مناسب نیست. برخی از افراد می توانند از عهده روش پاکسازی سریع و نیرومند کبد برآیند اما برخی دیگر نیاز دارند که با روشهایی آرام تر این کار را انجام دهند. همین جریان برای پاکسازی احساسی کبد نیز صدق می کند – یعنی برخی از روش ها از دیگر روش ها شدیدترند. این دستورالعمل به شما کمک خواهد کرد بیاموزید چه روشهایی برای پاکسازی کبد شما بهتر است و اینکه آن را چگونه باید انجام دهید.

 


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان به کبدتان عشق بورزید از فرانسیس کر

 

حجم دانلود: 63 صفحه – 4.18 Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website