0
  • No products in the cart.
 

جاهای دیدنی کوش آداسی: ۱۵ بهترین تفریحات در کوش آداسی

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > مجله سرگرمی  > جاهای دیدنی کوش آداسی: ۱۵ بهترین تفریحات در کوش آداسی

جاهای دیدنی کوش آداسی: ۱۵ بهترین تفریحات در کوش آداسی

تغییرات این شهر کوچک در ساحل مدیترانه باعث شد افراد زیادی به ویژه اروپاییان، این شهر را منطقه‌ای عالی برای تعطیلات در نظر بگیرند. بسیاری از افراد، بسته‌های خانوادگی یکی از چندین هتل کنار ساحل را انتخاب می‌کنند. جاهای دیدنی کوش آداسی و  بهترین تفریحات در کوش آداسی برای گردشگران و کودکان واقعا منحصر به فرد و عالی است. در کوش آداسی که هستید، فقط آفتاب و ماسه و خوشگذرانی در انتظار شماست. با این‌که احتمالا کوش آداسی اولین مقصد تعطیلات برای استراحت در کنار ساحل باشد اما مقصدی با مناظر زیبا و بقایای تاریخی مانند بندر باستانی پرین نیز هست.

کوش آداسی

 

فهرست مناطقی که باید در کوش آداسی ببینید و کارهایی که باید انجام دهید را در این‌جا آورده‌ایم:

۱. پرین

پرین شهری باستانی است که توسط یونانی‌ها بنا شد و یک بندر پر رفت و آمد و اولین منطقه تجاری بود. گفته می‌شود که این شهر حدودا ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. بقایای باستانی آن، تاریخ‌ را در شما زنده می‌کند.  حتی اگر به تاریخ علاقه‌مند نباشید، بناهای سنگی شگفت انگیز آن، منظره زیبایی برای عکس‌های اینستاگرام شما هستند.

۲. پاموکاله

پاموکاله

 

آیا تا به حال خواسته‌اید اسپا را خارج از منزل ببینید؟ پاموکاله شهری بسیار نزدیک به کوش آداسی است که رویاهای‌تان در آن‌جا تحقق می‌یابند. این شهر به دلیل چشمه‌های آب گرم خود شهرت دارد. آب نیلی خیره کننده آن که از سنگ آهک‌های سفید پایین می‌آید، منظره‌ای است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنید.

۳. معبد آرتمیس

معبد آرتمیس

 

این مکان تاریخی، یکی از شگفتی‌های جهان باستان به شمار می‌آمده است. این معبد با تپه‌های سبز و پیچ در پیچ محاصره شده است. معبد آرتمیس، وقف الهه آرتمیس است. این معبد حدود سه بار ویران گشته و دوباره بازسازی شده است. امروزه اگر بخواهید آن را ببینید، فقط بخش‌هایی از پایه‌ای که معبد روی آن ساخته شده بود را مشاهده می‌کنید.

۴. خانه مریم مقدس

یک مکان تاریخی دیگر که باید در فهرست جاهای دیدنی خود بگذارید خانه مریم مقدس است. این‌جا زیارتگاه کاتولیک‌ها و مسلمانان بوده و اولین خانه مریم مقدس بعد از وفات مسیح محسوب می‌شود. آجرکاری آن واقعا زیبا و چشم نواز است.

۵. کلیسای سنت جان

در کوش آداسی که باشید، مکان‌های تاریخی کم نمی‌آورید. این کلیسا بر روی محل دفن سنت جان ( یوحنا) ساخته شده است. زمانی که به این‌جا سفر می‌کنید باید خیلی چیزها درباره تاریخ یونانی بدانید. ستون‌هایی سفید که بر زمینی مربع شکل ایستاده‌اند و با تپه‌ها و آسمان آبی محاصره شده‌اند.

۶. مسجد عیسی بیگ

مسجد عیسی بیگ یکی از معماری‌های فوق‌العاده است. این مسجد در قرن چهاردهم و به سبک آناتولی ساخته شد و یکی از مکان‌های بسیار تزیین شده در آن منطقه است. این مسجد، ترکیبی از معماری اسلامی نیز هست. یک دانشجوی معماری، باید حداقل یک بار  در  عمر خود این‌جا را ببیند.

۷. ساحل لیدیز

این ساحل یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در میان گردشگردان و افراد محلی است. شک دارم که در زمان اوج مسافرت‌ها، جای خالی در آن‌جا پیدا کنید. این‌جا پر از گردشگر از سراسر دنیاست. این ساحل ماسه‌ای با آب‌های تمیز و موج‌هایی که به سمتش می‌آید، مکانی عالی برای استراحت است. اگر بخواهید در این ساحل استراحت کنید و آن‌جا مال شما باشد، باید در فصلی که مسافرت کم است به آن‌جا بروید.

۸. جزیره کبوتر

بسیاری بر این باورند که جزیره کبوتر باید نماد کوش آداسی باشد. مناظر این جزیره، نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند. غروب‌ها، آسمان، طیفی از رنگ‌ها را در خود جای می‌دهد. این‌جا مکانی عالی برای یک پیاده‌روی عاشقانه با شریک زندگی‌تان است. دلیل نامگذاری این جزیره به جزیره کبوتر، تعداد گونه‌های پرنده‌ای است که در فصل مهاجرت به این‌جا می‌آیند.

۹. قلعه کوش آداسی

این قلعه در جزیره کبوتر قرار دارد. نباید آن را در پیاده‌روی غروب خود از دست بدهید. قلعه، معماری یونانی را نشان می‌دهد و با بقایای تاریخی ساحل، همخوانی دارد. منظره و غذاهای کافه کنار قلعه نیز عالی است. این‌جا بهترین مکان برای عاشقانه‌های شماست.

۱۰. پارک ملی دیلک

پارک ملی دیلک از اقسام زمین، از تپه‌های پیچ‌دار گرفته تا سواحل بکر و دست نخورده تشکیل می‌شود. گل‌ها و جانوران آن‌جا بسیار زیبا هستند. این پارک، یک پناهگاه حیات وحش بوده و مکانی عالی برای وقت گذرندان با کودکان‌تان است. نه تنها به آن‌ها خوش می‌گذرد بلکه شما نیز غرق در جنگل‌های زیبای آن می‌شوید.

۱۱. ساحل ماسه نقره‌ای

۱۲. آدالند

برای راضی کردن کودک درون‌تان، دیدن یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی، لازم است. این پارک پر از خوشی، آب‌های مواج و تجربه است. تمام فعالیت‌های آبی را این‌جا خواهید داشت. مطمئنم بعد از تجربه این پارک آبی، دوست ندارید آن‌جا را ترک کنید.

۱۳. بازار کوش آداسی

گردش شبانه در خیابان‌ها نورانی این بازار، حال‌تان را خوب می‌کند. این‌جا برای افراد عاشق خرید، بهشت است. از لباس و جواهرات گرفته تا فرش و سرامیک را در این‌جا پیدا می‌کنید. باید از آن‌جا سوغاتی بخرید. چانه زدن در آن‌جا را فراموش نکنید.

۱۴. موزه  لوکوموتیو کاملیک

این موزه، بزرگ‌ترین موزه راه‌ آهن در ترکیه است. یکی از جذاب‌ترین موزه‌های آن‌جا. با دیدن مدل‌های زیاد موجود در آن، دانش‌تان بالا می‌رود. می‌توانید فرزندان خود را نیز به این موزه ببرید اما تنها به آن‌جا رفتن مفیدتر است.

۱۵. بار کارائوکه

شبی خوش با دوستان، همان چیزی است که بعد از گشت و گذار لازم دارید. این‌جا فرهنگ کوش آداسی، آوازخوانی و خوش گذرانی را تجربه می‌کنید.

تمام این فعالیت‌ها و دیدن مناظر، قسمت‌های مهم سفر شما هستند.  خاطراتی که می‌سازید و  عکس‌هایی که می‌گیرید، تمام عمر با شما می‌مانند!

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website