0
  • No products in the cart.
 

خصوصی کردن پست ها در وردپرس

خصوصی کردن پست ها در وردپرس

خصوصی کردن پست ها در وردپرس

راه‌های متفاوتی خصوصی کردن پست ها در وردپرس

برای خصوصی کردن پست ها در وردپرس راه‌های متفاوتی وجود دارد از جمله استفاده از پلاگینهای خود وردپرس نظیر Private Only که قابلیت خصوصی کردن پست ها برای مدیر را فراهم می‌کند ولی در این آموزش ما بدون استفاده از پلاگین قصد پیاده‌سازی آن را داریم.

یک نوع دیگری از هم خصوصی‌سازی مطالب برای اعضا وجود دارد که با پلاگینهای عضویت کاربری همانند userpro قابل پیاده‌سازی است.

گر هدف شما از مطالعه این آموزش پیدا کردن راهی برای خصوصی کردن پست ها برای نقش های کاربری در وردپرس است از این افزونه می‌توانید برای این کار استفاده کنید.

 

مراحل خصوصی کردن پست ها در وردپرس

برای این کار کافی است یک نوشته اضافه کنید، سپس بعد از تایپ نوشته خود از سمت چپ بر روی گزینه “نمایانی: عمومی ویرایش” روی لینک ویرایش کلیک کنید تا بتوانید نوشته را به حالت‌های متفاوتی در وردپرس منتشر کنید.

مراحل خصوصی کردن پست ها در وردپرسهمان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سه حالت برای انتشار مطالب در وردپرس وجود دارد که هر کدام را در ادامه شرح خواهیم داد.

سه حالت برای انتشار مطالب در وردپرس

عمومی: اگر نوشته خود را در حالت عمومی که وضعیت پیش‌فرض نیز می‌باشد منتظر کنید تمامی اعضا و بازدیدکنندگان می‌توانند مطلب شما را مشاهده کنند، این نوع پست‌های پابلیک محسوب می‌شوند.

رمزدار: با انتشار مطالب سایت در حالت رمزدار، فقط کسانی قادر به مشاهده آن مطلب خواهند بود که پسورد تعریف شده حین ارسال پست را دارا باشند در غیر این صورت پیام عدم دسترسی برای آنان ظاهر خواهد شد.

خصوصی: این همان گزینه‌ای است که ما به دنبالش هستیم که به واسطه آن می‌توانید برای خصوصی کردن پست ها در وردپرس اقدام کنیم، با خصوصی کردن پست ها فقط خود شما به آن‌ها دسترسی داشته و کاربران دیگر قادر به مشاهده آن نخواهند بود.

خوب به همین صورت می توانید مطالب خود را خصوصی کنید، اگر در آینده قصد تغییر وضعیت انتشار یک مطلب را داشته می توانید با ویرایش آن وضعیت نمایانی آن را به حالت عمومی تغییر دهید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website