0
  • No products in the cart.
 

دانلود فیلم: ۱۱ راه برای دانلود ویدیو و فیلم از دسکتاپ و گوشی موبایل

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > تکنولوژی و فناوری  > دانلود فیلم: ۱۱ راه برای دانلود ویدیو و فیلم از دسکتاپ و گوشی موبایل
دانلود فیلم: ۱۱ راه برای دانلود ویدیو و فیلم از دسکتاپ و گوشی موبایل

دانلود فیلم: ۱۱ راه برای دانلود ویدیو و فیلم از دسکتاپ و گوشی موبایل

برای دانلود فیلم و ویدیو  از دسکتاپ و گوشی موبایل ابزارهای مرورگر بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند خیلی سریع فیلم‌ها یا ویدوها را دانلود کنید. برای استفاده از این ابزارها هیچ نیازی نیست که مرورگرهای‌تان را عوض کنید چون برای اکثر مرورگرهای اصلی موجود در بازار دانلود کننده وجود دارد.

دانلود فیلم: ۱۱ راه برای دانلود ویدیو و فیلم از دسکتاپ و گوشی موبایل

 

۱. SaveFrom.net

SaveFrom.net Helper یک ابزار و افزونه‌ی مرورگر آنلاین است که به شما کمک می‌کند فیلم‌های موجود در سایت‌های مختلف را دانلود کنید. با نصب این افزونه در مرورگرتان، فقط کافی است صفحه‌ی ویدیو را باز کنید و روی دکمه‌ی افزونه (که نزدیک گوشه‌ی بالایی سمت راست مرورگر واقع شده است) کلیک کنید.

با این کار صفحه‌ی جدیدی باز خواهد شد که لینک‌های دانلود فیلم در فرمت‌های مختلف در آن وجود دارد. این افزونه در وب و برای مرورگرهای زیر موجود است:

۱. Firefox

۲. Chrome

۳. Opera

۴. Safari

 

۲. YouTube5

YouTube5 دانلود کننده‌ای برای مرورگر سافاری است که پخش کننده‌ی پیش فرض YouTube  را تغییر می‌دهد، و با فراهم کردن بعضی از امکانات مانند دکمه‌ی کنترل صدا، توانایی تغییر وضوح تصویر در پخش کننده‌ی ویدیویی، دانلود کردن فیلم‌ها، و … تجربه‌ی خوشایندی از دانلود فیلم برایتان به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید بر روی وضوح ویدیویی مورد نظر خود که داخل پخش کننده‌ی ویدیویی نشان داده می‌شود کلیک کنید.

۳.  Video DownloadHelper

DownloadHelper یک افزونه‌ برای مرورگر فایرفاکس است که به شما اجازه می دهد فیلم‌ها و تصاویر موجود در بسیاری از سایت‌ها من جمله YouTube، Google Videos، DailyMotion و …. را دانلود کنید. این افزونه همچنین می‌تواند فیلم‌های دانلود شده را به فرمت ترجیحی و مورد نظر شما تبدیل کند.

وقتی DownloadHelper احساس کند که سایتی محتوایی دارد که می‌توان آن را دانلود کرد، آیکون آن فعال می‌شود و شما می‌توانید بر روی این آیکون کلیک و گزینه‌ی مناسب خود را از منو انتخاب کنید.

 

۴. Easy YouTube Video Downloader

Easy YouTube Video Downloader افزونه‌ی دیگری برای فایرفاکس است که امکانات کمتر اما ضروری‌تری برای دانلود فیلم‌های یوتیوب دارد. آیکون آن زیر ویدیوی یوتیوب قرار می‌گیرد که فهرستی از فرمت‌های ویدیویی (قابل دانلود) موجود را نمایش می‌دهد. فرمتی را که نیاز دارید انتخاب کنید و دانلود آغاز خواهد شد.

 

۵. FVD Suite

افزونه‌ی FVD Suite که دانلودکننده‌ی فیلم‌ها و ویدیوهای یوتیوب برای  Internet Explorer است دکمه‌ای به نوار وضعیت مرورگر اضافه می‌کند.

دانلود فیلم‌ها آسان می‌شود: صفحه‌ی ویدیو را باز و روی این دکمه کلیک کنید. فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تماشای فیلم دانلود شده لذت ببرید.

۶. Video Download

Video Download که دانلود کننده‌ی دیگری برای مرورگر  Internet Explorer است، گزینه‌ای درست در فهرست منوی زمینه (راست کلیک) اضافه می‌کند.

برای دانلود فیلم‌ها فقط کافی است روی هر لینک ویدیویی که مد نظر دارید راست کلیک کنید. بعد تمام کاری که باید انجام دهید انتخاب گزینه‌ی دانلود آن فیلم است.

 

دانلود فیلم از دسکتاپ

آیا شما هم جزو کسانی هستید که کلی ویدیو و فیلم از یوتیوب یا سایت‌های دیگر دانلود می‌کنند؟ پس خوب است که دانلود کننده‌های دسکتاپی که قادر هستند اکثر – اگر نگوییم تمام – نیازهای دانلود فیلم را برآورده کنند، امتحان کنید.

۱. YTD Video Downloader

دانلود کننده‌ی YTD Video Downloader ابزاری است برای دانلود فیلم از بیش از ۶۰ سایت ویدیویی من جمله یوتیوب. فقط کافی است URL فیلم یا ویدیو را در محل مربوطه وارد و کیفیت (فرمت) دانلود را انتخاب و دکمه‌ی دانلود را کلیک کنید.

این ابزار حتی می‌تواند ویدیوها و فیلم‌های دانلود شده را به فرمت‌های مختلف تبدیل کند. این ابزار برای ویندوز موجود است.

 

۲. Fastest YouTube Downloader

(ویندوز، مک) آیا موقع دانلود به سرعت بالا نیاز دارید؟ پس، باید این مورد را امتحان کنید. دانلود کننده‌ی Fastest YouTube Downloader یک دانلود کننده‌ی یوتیوب است که ادعا می‌شود می‌تواند، در ازای پرداخت یک قیمت عالی، ۱۰۰ برابر بیشتر از سرعت دانلود معمولی فیلم‌ها را دانلود کند.

این ابزار می‌تواند ویدیوها را دانلود و آن‌ها را به MP3 یا فرمت‌های ویدیویی مختلف مورد نظر شما تبدیل کند. همچنین برای این ابزار یک نسخه‌ی حرفه‌ای و یک نسخه‌ی رایگان نیز وجود دارد. این ابزار برای ویندوز و مک او‌.اس موجود است.

 

دانلود فیلم از گوشی‌های موبایل

دانلودها دیگر فقط مختث دسکتاپ‌ها یا لپ‌تاپ‌ها نیستند. شما می‌توانید از طریق تبلت‌ها یا گوشی‌های هوشمند خود نیز ویدیوها و فیلم‌ها را دانلود و تماشا کنید.

۱. TubeBox

TubeBox یک امکان تمام عیار برای مشتریان iOS یوتیوب و دیلی‌موشن است. اگر می‌خواهید از تماشای فیلم‌های موجود بر روی این دو سایت لذت ببرید، پس یکی از طرفداران TubeBox  نیز خواهید شد.

TubeBox  به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای یوتیوب را مستقیما در آیفون یا آی‌پاد خود دانلود کنید. به علاوه، این ابزار پخش پس زمینه، فرمت‌های اچ‌دی، و پخش ویدیوی آفلاین را نیز ساپورت می‌کند.

۲. TubeMate

(اندروید) TubeMate یک دانلود کننده‌ی یوتیوب برای پلت‌فرم اندروید است. با استفاده از TubeMate می‌توانید به راحتی فیلم‌ها و ویدیوهای یوتیوب را از طریق ابزار اندرویدی خود بدون نیاز به PC جستجو و دانلود کنید. این اپلیکیشن ساده و استفاده از آن آسان است.

 

۳. WonTube

(اندروید) می‌توان از WonTube برای دانلود ویدیو‌های یوتیوب بر روی تلفن یا تبلت اندرویدی استفاده کرد. WonTube  یک مرورگر درون برنامه‌ای دارد که می‌توانید در آن ویدیوهای یوتیوب را مرور و ویدیوهای دیگر را جستجو کنید. برای دانلود یک فیلم یا ویدیو، صفحه‌ی آن ویدیو را در یوتیوب باز و روی دکمه‌ی دانلود کلیک کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website