0
  • No products in the cart.
 

ربات تلگرام : ۷ ربات تلگرامی که واقعا به استفاده از آنها نیاز دارید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > مجله سرگرمی  > ربات تلگرام : ۷ ربات تلگرامی که واقعا به استفاده از آنها نیاز دارید

ربات تلگرام : ۷ ربات تلگرامی که واقعا به استفاده از آنها نیاز دارید

با توجه به گسترش استفاده از پیام رسان تلگرام امکانات جانبی این برنامه محبوب ایرانیان نیز هر روز بیشتر می شود. ربات تلگرام یا ربات تلگرامی یک افزونه جانبی است که با یک برنامه هوشمند و از قبل تعیین شده فعالیت می‌کند.

در واقع یک ربات تلگرامی این امکان را برای شما فراهم می آورد که از برخی خدمات مثل پیش بینی آب و هوا، ترجمه مطالب، اطلاعات در مورد فیلم ها، و یا حتی گفتگوهای تلگرامی جهت خرید و استفاده از خدمات زیاد دیگری بهره مند شوید.برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گرانقدر بازده در این نوشتار ۵ ربات تلگرامی کاربردی را معرفی می کنیم.

ربات تلگرامی topdf_bot برای تبدیل فایل های مختلف به فرمت پی دی اف

اگر شما هم مدام درگیر استفاده از نرم افزارهای مختلف برای تبدیل فایلهایتان با فرمت های گوناگون به پی دی اف هستید دوران سردرگی تان به پایان رسیده است. این ربات تلگرام برای تبدیل فایل هایی با فرمت مختلف به PDF طراحی شده است، با وارد کردن آدرس topdf_bot می توانید این ربات را فعال کنید. با فعال شدن این ربات از شما خواسته می شود فایل مورد نظرتان را ارسال کنید، پس از ارسال فایل، می توانید در کمترین زمان آن را با فرمت PDF دانلود کنید، در عکس زیر شماره ۱ و ۲ گویای استفاده از اینربات است. برای دسترسی به این ربات عبارت @topdf    را جستجو کنید

ربات تلگرامی movieS4Bot برای کسب اطلاعات از فیلم های سینمایی

movieS4Bot هم نام رباتی است که با راه اندازی آن می توانید اطلاعات کاملی در خصوص فیلم های سینمایی به دست بیاورید، کارگردان، کشور سازنده، سال تولید، خلاصه فیلم و حتی پوستر فیلم مورد علاقه تان را این ربات برایتان نمایش می دهد. برای دسترسی به این ربات عبارت @movieS4Bot  را جستجو کنید

ربات تلگرام  utubebot برای دانلود فیلم از یوتیوب

اگر فیلمی را در یوتیوب دیدید و تمایل به دانلود آن داشتید بدون نصب نرم افزاری خاص کافیست ربات utubebot را در نوار جستجو تایپ کرده و با انتخاب ربات آن را فعال کنید، این ربات علاوه بر دانلود فیلم ها می تواند فایل ها به با خروجی MP3 به شما تحویل دهد.

ربات تلگرامی PronunciationBot تلفظ نوشتار به زبان های مختلف

این ربات امکان تبدیل نوشته‌های شما به گفتار، در قالب بهره‌گیری از ۸۴ زبان مختلف را فراهم می‌کند. امکان اضافه کردن این ربات به گروه‌های مختلف نیز به‌سادگی و با بازکردن پروفایل آن و انتخاب گزینه Add to group امکان‌پذیر است. فرمان /language به منظور تغییر زبان ربات، فرمان pronounce/ به‌منظور شنیدن تلفظ کلمه مورد نظر و فرمان ipa/ به‌منظور نمایش فونتیک کلمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ربات با آدرس @pronunciationbot قابل جستجو است.

ربات تلگرام Yandex Translator برای ترجمه ساده کلمات

این ربات هوشمند، در واقع مترجمی ویژه در داخل تلگرام است که امکان ترجمه ساده کلمات و حتی جملات را از زبانی به زبان دیگر فراهم می‌کند. به منظور مشخص کردن زبان خود (زبان مبدا) کافی است از دستور /setmylang استفاده کنید و پس از آن زبان مقصد را با دستور /tolang مشخص کنید. حالا هر کلمه یا متنی که در کادر گفتگو تایپ و ارسال کنید، سریعا به زبان مقصد ترجمه خواهد شد. برای دسترسی به این ربات، عبارت @ytranslatebot را جستجو کنید.

 

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website