0
  • No products in the cart.
 

رفع مشکل redirect وردپرس و باز نشدن پیشخوان وب‌سایت

رفع مشکل redirect وردپرس

رفع مشکل redirect وردپرس و باز نشدن پیشخوان وب‌سایت

مشکل redirect وردپرس می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله خطا internal server error و یا مشکل صفحه سفید وردپرس، ولی سعی داریم به رفع مشکل redirect وردپرس و باز نشدن پیشخوان وب‌سایت از روش‌های دیگر بپردازیم.

روش‌های رفع مشکل redirect وردپرس

طبق معمولی سعی کنید قبل از اعمال هر تغییری بر روی وب‌سایت خودتان از آخرین اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید سایت خود را بازیابی کنید.

حذف کوکی مرورگر

یکی از دلایل ابتدایی می‌توانید مشکل کوکی‌ها و کش مرورگر شما باشد، سعی کنید یک‌بار کش مرورگر خود را حذف کنید و مجدد مشکل را بررسی کنید.

 

 

غیرفعال کردن پلاگینها

یکی دیگر از دلایل این مشکل می‌تواند تداخل یک و یا چند پلاگین باشد که این مورد را به کررات مشاهده کردیم، برای رفع مشکل redirect وردپرس ابتدا از طریق پنل وب‌سایت خود به هاست خود لاگین کنید.

سپس در مسیر wp-content نام دایرکتوری plugins را به یک اسم دیگر به طور مثال plugins-backup تغییر بدید تا تمامی پلاگین ها غیرفعال شوند. حال به وب‌سایت خود برگشته و دوباره سایت را بررسی کنید، اگر مشکل redirect وردپرس رفع شده بود، به طور حتم مشکل در یکی از پلاگینهای فعال بر روی وب‌سایت شماست.

کافی است به پیشخوان وردپرس خود رفته و تک‌تک پلاگینها را فعال کنید و وب‌سایت خود را refresh کنید اگر مشکل دوباره ظاهر شد آخرین پلاگین فعال شده با سایت شما تداخل داشته و باید فکری به حال آن کنید.

استفاده از پوسته پیش‌فرض

در برخی از موارد مشکل از پوسته‌ی شماست ممکن است با آپدیت وردپرس و عدم سازگاری قالب شما با ورژن جدید این مشکل رخ دهد، برای رفع مشکل redirect وردپرس باید وارد هاست خود شوید و در داخل دایرکتوری wp-content/themes نام قالب خود را تغییر دهید تا وردپرس اتوماتیک به قالب پیش فرض سوییچ کند.

حتما بخوانید :  پیدا کردن نام قالب وردپرس با چند روش مختلف

اگر هم قالب پیش‌فرض را حذف کرده‌اید باید قالب را مجدد نصب و فعال کنید، اگر مشکل شما رفع شد پس باید به دنبال رفع مشکل قالب خودتان باشید.

حذف فایل htaccess.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود محتویات فایل htaccess. شماست، برای رفع موقت این مشکل این فایل را حذف کنید و سپس مجدد وب‌سایت خود را بررسی کنید، اگر مشکل وب‌سایت رفع شما می‌توانید یک فایل htaccess. مجدد ایجاد کنید و با رفتن به پیوندهای یکتا و ذخیره تنظیمات کدهای موردنیاز را مجدد تولید کنید.

رفع مشکل از طریق آدرس url سایت

مورد آخر که ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد آدرس url اشتباه سایت شماست، برای رفع مشکل redirect وردپرس از این طریق باید فایل wp-config.php سایت خود را ادیت کرده و مقادیر زیر را درون آن اصلاح کنید و در صورت عدم وجود آن‌ها را ایجاد کنید.

define(‘WP_HOME’,‘http://example.com’);
define(‘WP_SITEURL’,‘http://example.com’)

بدیهی است که باید به جای example.com آدرس سایت خود را وارد کرده و اگر از www برای آدرس سایت خود استفاده می‌کنید آن را در کدهای بالا لحاظ کنید.

بعد از قرار دادن دو خط بالا درون فایل کانفیگ تغییرات را ذخیره کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website