0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکیPDF روانشناسی فروش از برایان تریسی

کتاب الکترونیکیPDF روانشناسی فروش از برایان تریسی

کتاب  الکترونیکی PDF روانشناسی فروش از برایان تریسی

ارائه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان) ضبط و میکس در واحد انتشارات دیجیتال شرکت با همکاری کامپیوتر پانته آ فروش این کتاب صوتی یا کپی برداری و بازنشر از این اثر پیگرد قانونی دارد فقط جهت یادگیری و استفاده شخصی استفاده نمایید.

 

کتاب روانشناسی فروش از برایان تریسی در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

 

اصول روانشناسی فروش در دنیای کسب و کار

اصول روانشناسی فروش  یکی از مهم ترین دانستنی ها است که هر بازاریاب یا فروشنده باید بداند. چون فروش و بازاریابی یکی از اهرم‌های قدرتمند رونق زندگی مالی شما هستند که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. در این میان توجه به روانشناسی افراد و کاری که برای جذب آنان در کسب و کارتان انجام می‌دهید بسیار مهم و حیاتی است. با ما همراه باشید و با ۱۳ اصل حیاتی و آسان روانشناسی فروش آشنا شوید تا بتوانید در یکی از همین روزها یک فروش بینظیر داشته باشید و به درآمد خوبی دست یابید.

 

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم، باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم، حتی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند.
هدف از تهیه این متن، ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

به ذکر چند نکته کلیدی از کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی می پردازیم:

– مهربان و متمدن باشید.

– برای داشتن روابطی ممتاز باید در قبال رابطه هاتان، فروتنی، صداقت، خوش رفتاری، ادب و صمیمیت و در قبال همه انسان ها نوع دوستی داشته  باشید.

– خصوصیات یک فرد جذاب عبارتند از : وقار، ظرافت در رفتار، برازندگی و رفتار خوشایند.

– میان فقدان رفتار صحیح و رسمیت بیش از حد، تعادل برقرار کنید.

– از نظرات خودتان که مایل به ابرازشان هستید، فهرستی تهیه و طرز پاسخ دهی صحیح را یاد بگیرید اینها جزو دارایی شما محسوب می شوند.

– به یاد داشته باشید هنگام مراوده با اشخاص، شکیبائی ابزار کارسازی است.

– با همه کس با احترام و مؤدبانه رفتار کنید، اگر با دیگران با احترام رفتار کنید، آنها هم با شما با احترام متقابلا رفتار خواهند کرد. فراموش نکنید که ادب یگانه سلاحی است که هر فرد بی ادبی را نیز خلع سلاح می کند.

– همیشه خشم خود را کنترل کنید وگرنه همه فضایلاتان را تحت الشعاع قرار می دهد و بر شما بر چسب ناخوشایند بودن خواهند زد.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان روانشناسی فروش از برایان تریسی

حجم دانلود: 106 صفحه – 5.23Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website