0
  • No products in the cart.
 

علت نیاز کارآفرینان به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی چیست؟

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > علت نیاز کارآفرینان به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی چیست؟
علت نیاز کارآفرینان به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی چیست؟

علت نیاز کارآفرینان به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی چیست؟

اکثر کارآفرینان تصور می کنند که با یک کسب و کار پر سود و ۱۱ رقمی خوشبخت خواهندشد اما وقتی به آن نقطه می‌رسند، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ استرس می‌گیرند و مثل همیشه دچار درماندگی می‌شوند و این چرخه شومی است که خودم قبلا به دام آن افتاده‌ام. گریز از آن بسیار سخت است، و اکثر افراد سعی می‌کنند با فشار و تقلای بیشتر بر آن غلبه کنند. بالاخره هر چه باشد، با همین زور و تقلا تا ۱۱ رقم خودشان را رسانده‌اند، پس تقلای بیشتر آن‌ها را ۱۲ رقمی می‌کند … درست است؟ خیر، اشتباه است! زور زدن برای ۱۲ رقمی شدن چاره‌ی کار نیست.

 کسب و کار پر سود

من معتقدم هر کارآفرینی اگر می‌خواهد از پتانسیلی که دارد نهایت استفاده را ببرد و زندگی آزاد، مرفه، کسب و کار پر سود و زندگی خوشبختی داشته باشد، باید یک کسب و کار ۱۲ رقمی بسازد.

مطلب مرتبط:اصول روانشناسی فروش

مسئله پول نیست!‌

بسیاری از آدم‌ها دلشان نمی‌خواهد مسیر سختی را بپیمایند. آن‌ها فقط عاشق امنیت و راحتی هستند و می‌ترسند برای رسیدن به آنچه می‌خواهند ریسک کنند!‌

هر کارآفرینی باید یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی داشته باشد، و البته که نه! به هیچ وجه به پول مربوط نمی‌شود. به لاف زدن و غلو کردن مربوط نمی‌شود. به شهرت یا شان و مقام هم نیست. حتی به سبک زندگی که به همراه می‌آورد هم مربوط نمی‌شود.

دلیل نیاز شما به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی ساده است: آسودگی خیال.

با آسودگی خیال، می‌توانید برای همیشه از شر «بکوب کار کردن» خلاص شوید. منظورم این نیست که مجبور نیستید سخت کار کنید و زمان بگذارید، اما هر بار که به سطح جدیدی وارد می‌شوید دیگر احساس نخواهید کرد که در هچل افتاده‌اید و همانجا گیر خواهید کرد، چیزی که به قیمت سلامتی و تندرستی‌تان تمام می‌شود.

یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی به شما این آسودگی خیال و آزادی عمل را می‌دهد که تیمی در سطح کلاس جهانی تشکیل دهید، روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید (ذهنیت، درمان، سلامت)، مجددا کنترل خودتان را به دست بگیرید (پس زمان بیشتری دارید برای انجام کار دلخواهتان) و «روی» کسب و کارتان کار کنید، به جای آنکه درون آن گیر بیفتید.

در سطح ۱۱ رقم، نمی‌توانید هیچ یک از این کارها را انجام دهید. من امتحان کرده‌ام، و دیده‌ام که آدم‌های بسیار دیگری نیز آن را امتحان کرده‌اند. اما اتفاقی نمی‌افتد. مطمئنا شما می‌توانید با ۱۲ رقم هم زندگی شادی داشته باشید. ولی یک زندگی توام با آرامش خیال چطور؟ نه!

بزرگترین مانع بین شما و کسب و کار ۱۲ رقمی …

خود شما هستید! چون هرچند ممکن است از شکست بهراسید، اما احتمال ترس‌تان از موفقیت حتی بیشتر است!

آسودگی خیال، برای خیلی‌ها، ترسناک است. این امر شما را مجبور می‌کند وارد جزئیات کامل توانایی‌های‌تان بشوید و آن‌ها را زندگی کنید، چون دیگر بهانه‌ی عجله و تقلا، کمبود پول یا ذیق وقت را نخواهید داشت. بنابراین، از خودتان می‌پرسید، وقتی بتوانم واقعا خودم باشم به چه کسی تبدیل خواهم شد؟

زمانی که پنج شنبه شبی این سوال را از خودم پرسیدم، اضطرابی که به من دست داد را خوب به خاطر می‌آورم. تقریبا دچار حمله‌ی هراس (پنیک) شدم، چون متوجه شدم که پاسخ آن سوال را نمی‌دانم. از خودم پرسیدم، حالا که بدهی ندارم چه می‌شود؟به چه شخصیتی تبدیل خواهم شد؟ چه چیزی خلق خواهم کرد؟ آيا برای مردم اهمیت دارد؟ چطور می‌توانم تاثیرگذار باشم؟ اصلا چه تاثیری می‌خواهم داشته باشم؟

خب، من اینجا هستم که بگویم شما مثل من دچار هراس نشوید. چون شما دقیقا به همان کسی تبدیل می‌شوید که باید باشید تا بتوانید نیت و هدف‌تان را محقق سازید.

مطلب مرتبط: ۱۰ استراتژی حفظ مشتری که بازاریابی تان را موفق می‌کند

دارم می‌شنوم که می‌گویید: «اما، صبر کن! اگر ندانم چه هدفی دارم چطور؟»

این دقیقا همان دلیلی است که باید یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی بسازید. چون وقتی به این سطح می‌رسید، تمام بهانه‌هایی را که بین شما و توانایی‌های واقعی‌تان ایستاده‌اند را از میان بر خواهید داشت، و آسودگی خیال لازم برای تحقق این امر را به دست خواهید آورد. وقتی واقعا خاطرتان آسوده باشد، نهایتا پی خواهید برد بیشتر از همه به چه چیزی علاقه دارید و دلتان می‌خواهد در دنیا چه اثری به جا بگذارید.

وقتی هر روز این سوالات انرژی‌تان را بگیرند عملی ساختن توانایی‌هایتان غیر ممکن است. مهم نیست چقدر باهوش هستید یا ممکن است چقدر با استعداد باشید: با داشتن استرس‌هایی از این قبیل نمی‌توانید خودِ واقعی‌تان باشید. شما باید به سطح بالاتری از درک و تفکر برسید، و بهترین راه انجام این کار آن است که یک آسودگی خیال نسبتا محدود داشته باشید.

داشتن یک کسب و کار ۱۲ رقمی این امر را برای‌تان محقق می‌کند.

پس، فارغ از این که چه کسی هستید و چه تاثیری دوست دارید از خود به جا بگذارید، کلید گشودن این قفل رساندن خودتان به ۱۲ رقم و فرار از «۱۱ گیر شدن» است، با «زور زدن و تقلای الکی» خداحافظی کنید و به آسودگی خیال، رفاه واقعی و موفقیت راستین سلام کنید!


No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website