0
  • No products in the cart.
 

نکاتی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

بهترین کلمات کلیدی

نکاتی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا می کنید؟ بهینه سازی موتور جستجو دائما در حال تغییر است و شما هنوز هم باید کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید. از این اسرار استفاده کنید تا کلمات کلیدی را پیدا کنید که به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از ترافیک سود آور را داشته باشید.

۷ راز برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

برای پیدا کردن کلمات کلیدی به دنبال کلمات کلیدی طولانی بروید

کلمات کلیدی طولانی، کلمات از ۳ تا ۵ کلمه  و گاهی بیشتر هستند که برای افرادی که عبارات کلیدی بیشتری جستجو می کنند مورد استفاده قرار می گیرند،  حتی اگر حجم جستجوی کلی کم باشد، عبارات طولانی ترافیک هدفمندی را که واقعا میخواهید در وبسایت خود داشته باشید پیدا میشود. بنابراین کلمات کلیدی کوتاه معمولا با کلمات کلیدی بلند در رقابت هستند، آنها می توانند بسیار راحت تر به رتبه بندی برسند، به این معنی که آنها بیشتر احتمال دسترسی شما را به برخی از ترافیکها مهیا میکنند.

چگونگی یافتن بهترین کلمات کلیدی و طولانی:

عناوین محصول برای شروع مناسب است. جستجو در لیست دلخواه خود را از کلمات کلیدی محصول یا خدمات در ابزار Keyword Tool جستجو کنید و اطمینان حاصل کنید که جعبه دقیق را بررسی کرده اید.

استفاده از نمایه سازی معنایی

شناخته شده به عنوان LSI، این راز برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی شامل استفاده از اصطلاحات مرتبط علاوه بر عبارات کلیدی اصلی شما است.LSI کار می کند زیرا موتورهای جستجو دقیق تر می شوند. برای مثال، اگر یک صفحه درباره خودروها صحبت کند، موتورهای جستجو انتظار دارند که اصطلاحات مربوطه مانند مدل، مدل و قطعات خودرو را ببینید. کلمات معنایی بیشتری که پیدا می کنند، مرتبط تر و معتبرتر هستند که شما تصور می کنید. بنابراین بهتر است برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید.

چگونگی یافتن کلمات کلیدی معنایی:

جستجوی کلیدواژه های اصلی خود را در ابزار Google Keyword با کادر “Match Match” بررسی کنید. این لیستی از نمایشهای جستجو را که مشابه کلمات کلیدی شما هستند، اغلب در دستورات مختلف یا با پایانهای مختلف کلمه (مانند -s، -ed، -ing) ارائه می دهند. شما همچنین می توانید کلمات مرتبط با خودتان را سرکوب کنید، از یک پایگاه داده واژگانی استفاده کنید یا در Google با ~ قبل از کلمه کلیدی برای دیدن نتایج مرتبط استفاده کنید.

شامل کلمات کلیدی مبتنی بر مکان

افزودن یک نام کشور، منطقه، ایالت یا شهر به یک کلمه کلیدی اصلی می تواند به شما کمک کند که از جمعیت کنار بیایید و در نتایج جستجوی محلی بالاتر بمانید.کلمات کلیدی محلی بهتر است زمانی که مکان مکانی برای کسب و کار شما وجود دارد. به این ترتیب، کسب و کار شما در Google Maps نشان داده می شود و شما می توانید چشم اندازها را برای خرید از فروشگاه یا آنلاین خود تشویق کنید. شما می توانید از کلمات کلیدی محلی بدون مکان فیزیکی استفاده کنید تا بتوانید در مورد هدف مورد نظر خود برای خرید به صورت محلی، ارائه حمل و نقل سریع و یا اگر آنها می خواهند با شما روبرو شوند.

چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی مبتنی بر مکان:

با استفاده از ابزارهای  کلیدی، نتایج خود را با مکان فیلتر کنید. بسیاری از آنها به صورت خودکار براساس کشور فیلتر می شوند، اما فیلتر کردن توسط دولت، شهر و کد پستی شما را فیلتر کنید. و فراموش نکنید که لیست خود را به Google Places اضافه کنید.

 

ببینید چه چیزی با Analytics کار میکند

بهترین کلمات کلیدی اگر شما در حال دریافت برخی از ترافیک به وب سایت خود هستید، برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب که در حال کار هستند، از داده تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید. سپس از تغییرات این کلمات کلیدی استفاده کنید و کارهایتان را تکرار کنید.

چگونگی یافتن کلید واژه ها با تجزیه و تحلیل:

تمرین کنید تا زمانی که فقط می توانید ترافیک جستجو را ببینید هر صفحه (بدون مستقیم، ارجاع، یا ترافیک تبلیغاتی). نگاهی به کلمات کلیدی که بیشترین ترافیج را برای هر صفحه شخصی و کل وب سایت جذب می کنند. از این کلمات و انواع آنها بیشتر استفاده کنید.

اولویت بندی کلمات کلیدی با توجه به سود در هر فروش

بهترین کلمات کلیدی جذب بازدید کنندگان که در نهایت از شما خرید. بنابراین یکی از اسرار برای پیدا کردن کلمات کلیدی عالی این است که بدانید که چه عبارات خط پایین شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

چگونه می توانید کلمات کلیدی سودمند پیدا کنید:

ابتدا، کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید و آنها را به لیست های مرتبط جدا کنید. سپس هزینه هر محصول یا خدماتی را که ارائه می دهید لیست کنید و سعی کنید تعیین کنید کدام محصول ممکن است به فروش چند مورد منجر شود. در نهایت، از این اطلاعات استفاده کنید تا تعیین کنید کدام کلمات کلیدی بیشتر ارزشمند باشد، که البته شما بیشتر از آن استفاده خواهید کرد.

بررسی رقابت

صاحبان کسب و کار خطرناک ممکن است بخواهند از ابتدا برای بالاترین کلیدواژه های رقابتی بهینه سازی کنند، در حالی که کسب و کارهای محافظه کار ممکن است ترجیح دهند با استفاده از کلمات کلیدی کم رقابت و ایجاد موفقیت در طول زمان، ترجیح دهند.در هر صورت، همیشه یک ایده خوب است که سطح رقابت را برای کلمات کلیدی خود بدانید تا بدانید چه مقدار کار برای نتایج انجام می شود.

اگر از ابزار تحقیقاتی کلمات کلیدی پرداخت شده یا درون خود استفاده می کنید، بسیاری از تحقیقات رقابتی برای شما انجام می شود. اگر نه، از این روش اساسی استفاده کنید:

  • از هر خواص Google مانند Google+ یا Gmail خارج شوید.
  • کلید واژه خود را در Google جستجو کنید.
  • ارزش دهی اولیه از ۱۰ نتایج طبیعی را اضافه کنید. فیلم ها قابل قبول هستند مگر اینکه بیش از ۱۰ نتیجه در صفحه اول وجود داشته باشد؛ در این مورد، ویدیوهای یوتیوب را از زمانی که گوگل به YouTube تعلق دارد، محاسبه نکنید.
  • مقدار کلی رتبه PageRank را با ۱۰ برابر برای تعیین میانگین PageRank نتایج برای این کلیدواژه تقسیم کنید.
  • برای تعیین سطح رقابت به کلمه کلیدی از جدول زیر استفاده کنید.

بالاتر از میانگین رتبه PageRank، سخت تر است که کلمه کلیدی برای رتبه بندی است. هنگامی که شما سطح رقابت کلمات کلیدی اصلی خود را می دانید، می توانید آنها را با رنگ مرتب کنید تا سطح رقابت خود را به سرعت ببینید.یک استراتژی هوشمند برای انتخاب یک کلیدواژه بسیار رقابتی و چند کلیدواژه مرتبط با کم و متوسط برای رقابت برای هر صفحه برای شروع به ایجاد اقتدار برای کلیدواژه رقابت بالا است.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website