0
  • No products in the cart.
 

10وب سایت بسیار مهم که تاکنون از وجود آن ها خبر نداشتید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > 10وب سایت بسیار مهم که تاکنون از وجود آن ها خبر نداشتید
وب سایت های جالب

10وب سایت بسیار مهم که تاکنون از وجود آن ها خبر نداشتید

اگر قرار بود حدس بزنید تاکنون در جهان چند وب سایت متفاوت به وجود آمده است، چه عددی را می گفتید؟ از بلاگ های ساده تا وب سایت های پیچیده تجاری، اینترنت باعث انتشار و جمع آوری اطلاعات بسیار فراوانی می شود.

خوشبختانه بسیاری از وب سایت ها کارهای ضروری و ساده را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند. این وب سایت ها می توانند به شما بگویند چه چیزی در حال اجرا شدن است، ایمیلتان را پاک کنند، اشکالات گرامریتان را برطرف کنند، عکس هایتان را ویرایش کنند و روترتان را بررسی کنند و بسیاری از آن ها تنها در دو مرحله این کارها را انجام می دهند. در این نوشته به چند وب سایتی که کمتر شناخته شده اند اشاره می کنیم.

1. سایت جستجوکننده فقط برای فیلم های سینمایی و برنامه هایی که در حال اجرا هستند (www.justwatch.com)

شما می خواهید یک فیلم سینمایی تماشا کنید. راحت ترین راه برای اینکه بفهمید آیا آن فیلم سینمایی در نتفلیکس، آمازون، هولو، یوتیوب، آی تونز، HBO Now، سی دبلیو، استارز، شوتایم، پلی استیشن یا خدمات دیگر موجود هست یا نه، چیست؟ چه کسی می دانست مرور برخط فیلم ها چقدر می تواند دشوار باشد؟ در واقع، پیدا کردن اینکه کدامیک از این خدمات برای کانال شما مناسب تر هستند به نوبه خود گیج کننده است.

سرویس JustWatch تقریباً همه وب سایت هایی که فیلم سینمایی پخش می کنند را جستجو می کند تا به شما عنوانی خاص یا جدیدترین فیلم ها را نشان دهد. این سرویس تنها با چند کلیک به شما می گوید که کدام فیلم در کدام وب سایت پخش می شود و قیمت کرایه یا خرید آن چقدر است. از آنجایی که سرویس هایی مانند نتفلیکس در دنیا متفاوت هستند، شما می توانید با استفاده از نام کشور نیز به جستجوی فیلم مورد نظر خود بپردازید.

2. همانطور که معلم انگلیسیتان از شما انتظار دارد، بنویسید (grammarly.com)

ارنست همینگوی در زمینه های فراوانی عالی بود: شکار حیوانات وحشی، دعوت از دوستان و مهمان کردن آن ها و نوشتن جملات قصار. همینگوی در زمینه نوشتن جملات فوق العاده موجز ادبی استاد بود به طوریکه تمامی افعال مجهول و صفات غیر ضروری را حذف می کرد. Grammarly که وب سایت جامعی درباره گرامر است، خانه ها و دفاتر را به طوفان کشیده است. شمامی توانید متنتان را کپی کنید و آن را در این سایت وارد کنید. و این وب سایت اشتباهات گرامری شما را به شما نشان می دهد.

3. جادوگران زمان ما (ifttt.com)

اپلیکیشن ها، مرورگرها، وسایل و ابزارهای هوشمند – همه در شکل ها و قالب های متفاوت وجود دارند و با همدیگر هماهنگی و همکاری ندارند به ویژه هنگامی که به وسیله سازندگان و توسعه دهندگان رقیب ساخته و پرداخته شده باشند. ما اغلب با این چالش مواجه می شویم که یک سرویس را با سرویس دیگری با همدیگر ترکیب کنیم. البته برخی افراد ماهر، به آسانی و ظرف چند دقیقه به اکوی آمازونشان می گویند که جاروی رومبایشان را روشن کند و خانه را تمیز کند. اما داشتن این امکانات برای بقیه ما گرانقیمت است.

IFTTT که مخفف «اگر این پس آن» هست و به منظور برقراری ارتباط میان سایت ها و ابزارهای مختلف طراحی شده است. این وب سایت می تواند کاری کند که ابزارهایتان مثل یک زنجیره با همدیگر فعالیت کنند. آیا دوست دارید وقتی که عکسی را در فیس بوک تگ می کنید، چراغ های هوشمندتان سه بار چشمک بزنند؟ در مورد هنرمند محبوبتان چطور، آیا دوست دارید وقتی که او درباره بلیط کنسرتش توئیت می کند، بر روی تلفن همراهتان یک هشدار دریافت کنید؟

این سایت می تواند امور اینترنت محور را به صورت خودکار درآورد، و می توانید از «تحریک کننده ها» و «اپلیکیشن های کوچک» برای تنظیم کارهای خاص استفاده کنید.

4. ویرایشگر قدرتمند تصویر که نیازی به داشتن دانش بالا در زمینه گرافیک ندارد (aviary.com)

هیچ کس نمی خواهد درگیر برنامه هایی نظیر فتوشاپ شود، به همین دلیل وب سایت Aviary ساخته شد تا به صورت آسان تصاویر ساده و معمول را به شاهکارهای گرافیکی تبدیل کند. این وب سایت دارای ابزار ساده ای نظیر ابزار اینستاگرام و اپل است و به آسانی بر روی کامپیوترهای خانگی و وسایل قابل حمل دیگر نصب می شود.

5. کاری کنید که همکارانتان به صندوق پستی خالی از ایمیل شما غبطه بخورند (clean.email.com)

اگر نمی توانید همه نامه های ارسالی به ایمیلتان را بخوانید، این وب سایت می تواند به شما کمک کند. انباشته شدن هزاران ایمیل در صندوق پستی یک شخص پرمشغله مدت زمان اندکی طول می کشد. وقتی که از Clean Email برای ایمیلتان استفاده می کنید، این برنامه گزارشی از جزئیات دقیق ایمیلتان به شما ارائه می دهد. شما می توانید درباره فرستنده و اینکه چه ایمیلی را می توانید حذف کنید، اطلاعات کافی بدست آورید. این برنامه برای هزار ایمیل اول شما به صورت رایگان عمل می کند و بعد از آن می بایست به صورت ماهیانه آن را شارژ کنید. شما حتی می توانید آن را برای چندین ایمیل استفاده کنید.

6. کارهایتان را سازماندهی کنید (sodadb.com)

فرقی ندارد که مجموعه ای از کارت های بازی بیس بال داشته باشید یا عکس های هم تیمی های بولینگتان، به هر حال شما با لیستی از چیزها سر و کار دارید. در زمینه تکنولوژی این لیست ها به پایگاه داده ها تبدیل می شوند. هر مورد به صورت جداگانه یک رکورد نامیده می شود. وقتی که رکوردها را به پایگاه داده ها وارد کنید، می توانید آن ها را دسته بندی و طبقه بندی و سازمان دهی کنید.

Sodadb با استفاده از یک URL مخفی، قالبی به شما می دهد تا برای خود یک پایگاه داده اینترنتی بسازید، به این ترتیب می توانید بیشتر از 10000 رکورد را مدیریت کنید. لازم نیست هیچ گونه هزینه ثبت نامی بپردازید، یا به وب سایت خاصی وارد شوید. Sodadb که مخفف «پایگاه داده اینترنتی ساده» است، داده هایتان را سازماندهی کرده و آن ها را از دسترس هکرها در امان نگه می دارد. شما می توانید این پایگاه داده را برای کسب و کار، مجموعه ها، تیم های ورزشی، هدایا و هر آنچه که دوست دارید، استفاده کنید.

7. مقاله های آنلاین را بدون تبلیغات، پرینت بگیرید (printfriendly.com)

ممکن است با خود فکر کنید که بعد از این همه سال، پرینت گرفتن به صورت اینترنتی می بایست کار ساده ای باشد. اما پرینترها و وب سایت ها هرگز گزینه خوبی نبوده اند، و هرگز نمی توانید درک کنید که این همه کاغذهای در هم و بر هم و آشفته از کجا می آیند. Print Friendly دردسرتان را از بین می برد: کافیست یک URL را وارد کنید و گزینه پیش نمایش را انتخاب کنید، Print Friendly همه اطلاعات اضافه را حذف می کند و اطلاعات ضروری را به شما تحویل می دهد و قبل از پرینت، می توانید فایل پی دی اف اطلاعات خود را مشاهده کنید.

8. راه ساده برای ارسال امن و محرمانه فایل های بزرگ

شما فایل بزرگی دارید که می خواهید آن را از طریق ایمیل ارسال کنید. در این صورت، ایمیل شما شوکه می شود و مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی پیام مودبانه ای مبنی بر «اندازه فایل بیشتر از حد مجاز است» برایتان ارسال می کند. با امنیت ارسال کنید. این سرویس به شما امکان ارسال سریع،امن و همیشگی فایل هایتان را می دهد. فایلی به اندازه یک گیگیابایت، تقریباً با هر فرمتی را آپلود کنید و به هنگام ارسال برای شما URL از آن فایل ساخته می شود که می توانید آن را برای گیرنده ارسال کنید. به محض اینکه گیرنده فایل را دانلود کند، از اینترنت پاک می شود و پس از گذشت 24 ساعت به صورت خودکار ناپدید می شود. این سرویس مثل نرم افزار رمزگذاری عالی فایرفاکس، اطمینان حاصل می کند که فایل شما به دست هکرها نیفتد. شما همچنین می توانید ببینید که آیا فایل شما به دست گیرنده رسیده و آن را دانلود کرده است یا نه بنابراین، دیگر لازم نیست منتظر پاسخ دریافت کننده بمانید.

9. اطمینان حاصل کنید که هکرها در روترتان کمین نکرده باشند.

شما از نرم افزار امنیت اینترنت استفاده می کنید. شما شبکه وایرلستان را امن کرده اید. شما فایروالتان را فعال نموده اید. شما رمز پیچیده ای دارید که شامل حروف کوچک و بزرگ، نام معلم کلاس چهارمتان، علامت ها و اعداد است. همه چیز درست انجام شده است، اینطور نیست؟

یکی از آسیب پذیرترین قسمت ها، روترتان است. هکرها به راحتی می توانند به این وسیله دسترسی پیدا کنند و بسیاری از قربانیان، امنیت آن را بررسی نمی کنند. این سایت سرویس رایگانی به شما ارائه می دهد که ورودی های غیرمجاز به روترتان را بررسی می کند. نحوه عملکرد سریع و آسان این سرویس، شما را شگفت زده خواهد کرد. کافیست بر روی آیکون «بررسی روتر» کلیک کنید و گزارشی آنی دریافت کنید.

10. یک وب سایت واقعاً کسل کننده که در آینده خیلی به سراغ آن خواهید رفت.

بسیاری از افراد با چالش تبدیل فایل های ورد به پی دی اف مواجه شده اند یا یک فایل WAV داشته اند که می خواسته اند آن را به فایل MP3 تبدیل کنند. و همچنین فایل های PNG که می خواهید به JPEG تندیلشان کنید یا XLS را به CSV یا EPUB را به MOBI. در مورد این تغییر فایل ها چه فکر می کنید؟ این وب سایت سال هاست که برای تغییر دادن انواع فایل ها به فایل های دیگر طراحی شده است. خیلی راحت فایل مورد نظر خود را بارگذاری کنید و قالب خروجی مورد نظرتان را انتخاب کرده و بر روی دکمه «تبدیل» کلیک کنید و این وب سایت بقیه کارها را سریع انجام می دهد. اگر با رسانه های فراوانی سر و کار دارید، این وب سایت حس خوبی به شما می دهد.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

منبع: komando.com

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website