0
  • No products in the cart.
 

پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

پلاگین محافظت از محتوای سایت وردپرس باعث می‌شود که کاربران و بازدید کنندگان سایت شما حق کلیک راست در سایت شما را نداشته باشند و نتوانند که محتوای سایت شما را کپی کنند. همانطور که می‌دانید از بخش های مهم هر وبسایت محتوای آن است. پرتال های آموزشی و وبسایت های ارائه محتوای آموزشی از وبسایت های خبری جدا هستند. در صورتی که سایت شما وردپرس است و نمیخواهید که کاربرانتان مطالب سایت شما را کپی کنند می‌توانید از افزونه‌ای که در این مطلب به شما معرفی می‌شود اسفاده نمایید.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

افزونه حفاظت از محتوا در وردپرس

از آن جایی که گزینه‌های موجود در کلیک راست امکان کپی کردن محتوا یا کل صفحه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد‚ وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار داده که بتونید رفتاری متنند کلیک راست کردن از جانب کاربران خود را کنترل کرده و این امکان را غیر فعال نمایید.

معرفی افزونه

افزونه حفاظت از محتوا در وردپرس افزونه WP Content Copy Protection & No Right Click نام دارد. این افزونه برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید به راحتی از کپی کردن محتوا توسط کاربران خود جلوگیری کنید.

نصب و راه‌اندازی افزونه حفاظت از محتوا

افزونه WP Content Copy Protection & No Right Click را نصب و فعال سازی کنید. سپس در پیشخوان وردپرس به بخش تنظیمات رفته و سپس گزینه WP Content Copy Protection” را انتخاب کنید.

پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

گزینه های تب تنظیمات اصلی یا Main Settings

گزینه‌های این تب از جاوا اسکریپت و در لایه پایه برای جلوگیری از کپی شدن استفاده می‌کند.

  • Posts protection by JavaScript : برای حفاظت کردن از نوشته های سایت با استفاده از جاوا اسکریپت مقدار این گزینه را برابر با Enabled قرار دهید.
  • Homepage protection by JavaScript : برای حفاظت صفحه اصلی با استفاده از جاوا اسکریپت مقدار مربوط به این بخش را برابر Enabled قرار دهید. با این کار دیگر هیچ چیزی از صفحه اصلی سایت وردپرسی شما کپی نخواهد شد.
  • Static page’s protection : در صورتی که مقدار مربوط به این گزینه را برابر با Enabled قرار دهید، صفحات ایستای وبسایت کپی می‌شوند. صفحات ایستا صفحاتی هستند که بروز نمی‌شوند. برای سفارشی سازی بیشتر این مورد می‌توانید از تب تنظیمات حرفه ای استفاده کنید.
  • Exclude Admin from protection : این گزینه در نسخه حرفه‌ای در دسترس است.
  • Selection disabled message : پیغامی که می‌خواهید برای کاربرانی کلیک راست کرده‌اند نمایش داده شود را در این قسمت بنویسید.
بیشتر بدانید:  طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

 

گزینه‌های تب تنظیمات حرفه‌ای یاPremium RightClick Protectio

گزینه‌های این بخش مربوط به لایه‌ی حرفه‌ای حفاظت از محتوا در برابر کلیک راست می‌باشند. با استفاده از این گزینه و غیر فعال کردن کلیک راست و در نهایت حفاظت از محتوا، کاربران سایت شما فقط می‌توانند روی برخی عناصر مانند پیوندها و دیگر موارد کلیک کنند.

در این بخش هر صفحه‌ای را که می‌خواهید امکان کلیک راست را در آن غیر فعال کنید را تیک دار نمایید.

  • Posts : اگر می‌خواهید کاربران نتوانند در نوشته‌های سایت شما کلیک راست کنند این گزینه را تیک دار کنید.
  • HomePage : اگر می‌خواهید کاربران نتوانند در صفحه اصلی سایت شما کلیک راست کنند این گزینه را تیک دار کنید.
  • Static pages : اگر می‌خواهید کاربران نتوانند در صفحات ایستای سایت شما کلیک راست کنند این گزینه را تیک دار کنید. صفحات ایستا صفحاتی در سایت شما هستند که بروز نمی‌شوند.
پلاگین محافظت از محتوای وردپرس

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website