0
  • No products in the cart.
 

چگونه فروش پیش بینی شده را افزایش دهیم؟

افزایش فروش پیش بینی شده

چگونه فروش پیش بینی شده را افزایش دهیم؟

از سیستم “درآمدهای قابل پیش بینی” برای اینکه در کسب و کار با موارد غیر قابل پیش بینی کمتر روبرو شویم، میتوانیم استفاده کنیم. در این مقاله ده مورد را که در پیاده سازی این سیستم به کمک شما می آید را بیان کرده ایم. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

1- روی تولید سرنخ تمرکز کنید:

پیدا کردن مشتری های جدید کار آسانی نیست؛ به همین خاطر بهتر است توجهتان را روی تولید و افزایش سرنخ بگذارید. یکی از راه هایی که به شما کمک میکند؛ استفاده از اپلیکیشن و برنامه های جدید و به روز است. بیشتر مدیران و کارآفرینان نمیدانند که برای افزایش فروش، باید جریان قابل پیش بینی دائمی از سرنخ ها داشته باشند.

2- ایمیلهای بیشتری بفرستید:

این جمله که «فروش، بازی اعداد است» واقعا حقیقت دارد. هر قدر ایمیل های بیشتری بفرستید بازخورد و فروش بیشتری خواهید داشت. استفاده از سیستم ایمیل مارکتینگ دیدار و مشورت با افراد صاحب نظر در این مورد؛ کار شما را خیلی آسان تر خواهد کرد.

3- ایمیل ها باید سه ویژگی داشته باشند:

ایمیل ارسالی از طرف کسب و کار شما باید کوتاه، دلنشین و ساده باشند. بیشتر از پنج جمله در ایمیلتان ننویسید؛ از اصطلاحات و عبارات تخصصی استفاده نکنید و از چیزهایی صحبت کنید که مخاطب میخواهد بداند؛ نه چیزهایی که شما میخواهید بگویید. در ایمیل به مزایایی اشاره کنید که استفاده از محصول شما دارد؛ نه از ویژگی های آن.

افزایش فروش پیش بینی شده

4- درباره تکنولوژی های مرتبط با فروش مشتاق باشید:

همان طور که مارک آندرسون، مدیر سرمایه گذاری میگوید؛ «نرم افزارها دارند دنیا را میخورند!» امروزه برای هر بخش از فرآیند فروش یک نرم افزار وجود دارد؛ تولید سرنخ،ایمیل مارکتینگ، مدیریت مشتریان و… که با کمک آنها درآمد بیشتری خواهید داشت.

5- یک داشبورد برای معیارهای فروش بسازید:

این داشبورد باید چند چیز را به شما نشان بدهد:

  • تعداد ایمیل های فرستاده شده در هفته و تعداد سرنخ های تولید شده در هفته: این اعداد نشان دهنده افراد و کسب و کارهایی هستند که تیم شما آنها را متناسب با خدمت یا محصولی که ارائه داده اید؛ دانسته اند.
  • کسانی که در هفته لید را دنبال کرده اند: این عدد افراد و کسب و کارهای درگیر شده با محصول شما را نشان میدهد که در پی خرید چنین محصول یا خدمتی هستند.
  • تعداد لیدهای منجر به خرید در هفته.
  • قیمت متوسط هر معامله
  • بازه زمانی متوسط انجام یک معامله.

این اطلاعات به راحتی میتوانند روی اکسل و یا گوگل تهیه شوند.

6- کارها را به صورت تخصصی انجام دهید:

اگر در تیم فروش شما افراد زیادی مشغول کارند. از آنها بخواهید هر کدام از آنها یکی از سه مسئولیت اصلی فروش را بر عهده داشته باشند: 1- تولید سرنخ : پتانسیل های جدید مشتریان قدیمی را پیدا کنند. 2- ایجاد مشارکت کردن با مشتریان جدید 3- مدیریت کردن حساب های مشتریان و پشتیبانی. اگر تنها یک نفر فروشنده دارید؛ از او بخواهید برای این وظایف ساعت های کاریش را تقسیم کند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website