0
  • No products in the cart.
 

چگونه وردپرس را روی لوکال هاست نصب و یک وب سایت تستی ایجاد کنیم؟

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > سئو و بهینه سازی وب  > چگونه وردپرس را روی لوکال هاست نصب و یک وب سایت تستی ایجاد کنیم؟
WordPress is local

چگونه وردپرس را روی لوکال هاست نصب و یک وب سایت تستی ایجاد کنیم؟

نصب وردپرس روی لوکال هاست و ایجاد یک وب سایت تستی

ما در این مقاله که توسط تیم تدسا فراهم گردیده، در نظر داریم تا روش نصب وردپرس روی لوکال هاسترا به صورت قدم به قدم و تصویری خدمت شما آموزش دهیم.

وردپرس

در بسیاری از مواقع شما نیاز دارید تا یک تغییر و یا تست را بدون نیاز به اینترنت و فضای میزبانی، ولی به صورت کاملاً مشابه تست کنید بدین منظور می‌توانید از نصب وردپرس روی localhost استفاده کنید و وب‌سایت و یا اسکریپت خود را بررسی و رفع عیب کنید.

 

نصب وردپرس روی لوکال هاست برای چه؟!

خوب شاید سؤال مهمی که برای شما مطرح بشه علت استفاده از لوکال هاست برای نصب وردپرس هستش در جواب این سؤال، این سناریو مطرح میشه که بسیاری از کاربران مبتدی و طراحان وب‌سایت و همچنین برنامه نویسان برای استفاده‌های خود نیاز به هاست میزبانی دارند ولی برای انجام کارها به صورت تست نیازی به استفاده از آن در زمان کنونی ندارند پس این بخش از کابران چطور باید این مشکل رو بدون پرداخت هزینه برطرف نمایند؟!

پاسخ : استفاده از میزبانی لوکال هاست بر روی کامپیوتر شخصی بدون هیچ هزینه‌ی اضافی و به صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به هیچ تخصصی هستش

تنها ملزوماتی که شما برای راه‌اندازی یک هاست لوکال نیاز دارید موراد زیر هستند که به صورت رایگان در اختیار شما هستند.

۱ – نرم افزار شبیه ساز هاست لینوکس Xampp که از طریق لینک زیر قابل دسترسی هستش

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website