0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF راهنمای سفر به انگلستان

راهنمای سفر به انگلستان

کتاب الکترونیکی PDF راهنمای سفر به انگلستان

کتاب الکترونیکی PDF راهنمای سفر به انگلستان:

هلدینگ تدسا ارائه دهنده مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مطالبی در خصوص کشور انگلستان برای آشنایی بیشتر با این کشور و سفر به آن ارائه کرده است.

انگلستان همواره یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا است. به خصوص بعد از جدا شدن از اتحادیه‌ی اروپا، سفر به انگلستان ارزان‌تر شده است. لندن یکی از زیباترین و پربازدیدترین شهرهای دنیا است که گردشگران سراسر دنیا را جذب تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های بی‌نظیر خود می‌کند. شهرهای کوچک انگلستان نظیر باث و آکسفورد، هم جمعیت کمتری دارند و هم از نظر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و فرهنگی، در دنیا بی‌نظیر هستند. لیورپول، زادگاه گروه بیتلز، تاریخی غنی در موسیقی دارد. در گوشه و کنار انگلستان، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، هزاران جاذبه‌ی طبیعی هم وجود دارد که مورد توجه گردشگران قرار دارند.

وضعیت آب‌و‌هوایی

آسمان انگلستان بیشتر اوقات ابری است و احتمال بارش غیرمنتظره‌ی باران در تمام طول سال وجود دارد. فصل زمستان یعنی از ماه دسامبر تا فوریه، هوا سرد است، بارش برف به شکل دوره‌ای اتفاق می‌افتد و دمای هوا به زیر صفر هم می‌رسد. در فصل تابستان یعنی از ماه ژوئن تا آگوست، دمای هوا بین ۱۳ تا ۳۰ درجه‌ی سانتیگراد متغیر است.

در مجموع، آب‌و‌هوای انگلستان معتدل است.

بهترین زمان برای سفر

فصل شلوغ گردشگری در انگلستان، فصل تابستان است. در این فصل هوا زیاد گرم نیست و به راحتی می‌توانید از سواحل لذت ببرید. بهترین ماه‌ها برای سفر به انگلستان، آوریل، مه، سپتامبر و اکتبر است. در این چند ماه، پروازها معمولا ارزان‌تر هستند و گردشگران کمتری را اطراف خود خواهید دید.

 


 

دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF آشنایی با انگلستان:

حجم دانلود: 28 صفحه – 11.2Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website